امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۶۹۰۵۸۵
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش خبرنگار ما در بهبهان، زائرین امامزاده بی بی حکیمه دختر باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر در انتظار تعریض جاده بی بی حکیمه از چهار راه بی بی حکیمه تا آرامگاه کاکا مبارک می باشند.

امازاده بی بی حکیمه که در محدوده و حوزه شرکت نفت گچساران قرار دارد و زائرین و مشتاقان زیادی از تمام نقاط ایران و شیخ نشین های خلیج فارس و مکه و مدینه دارد و هر ساله بر تعداد زائرین آن افزوده میشود ۴۸ کیلومتر جاده آن یعنی از چهار راه بی بی حکیمه تا آرامگاه کاکا مبارک دارای پیچ های خطرناک و سراشیبی های عمیق می باشد.

ترافیک این جاده بویژه در ایام تعطیلات نوروزی بسیار پر حجم می باشد و میطلبد که مسئولین ذیربط نسبت به اجرای عملیات تعریضی این قسمت جاده که گویا مسئولین ذیربط هم به فکر هستند تسریع بعمل آورند و در اولویت قرار دهند.

شایان ذکر است اهالی متدین استان خوزستان هم جزء زائرین این بارگاه ملکوتی می باشند. گفتنی است امامزاده بی بی حکیمه چون دارای کرامات زیادی است زائرین مشتاق آن با همه دشواری راه و صعب العبور بودن جاده کوهستانی بازهم مشتاقانه عازم این حرم شریف می گردند.

قرار است در سال جاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه برگزار گردد. خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب از طرف مسئولین ذیربط کشوری ، استانی و اداره اوقاف گچساران و هیئت امناء در جهت رفاه و آسایش زائرین اقدامات مفیدی صورت گرفته ولی چون این امامزاده در واقع یک امامزاده ای است که شهرت بین المللی دارد.

انتظار می رود همه مسئولین کشوری و استانی مسئولین ذیربط محلی را یاری رسانند تا خدمات دهی بیبشتری بعمل آید.

خبرنگار:/ پرویز خلیجی – بهبهان/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد