امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: تمرینات تیم از روز دوشنبه در اهواز آغاز شد و تا روز جمعه این هفته ادامه خواهد داشت. پس از یک روز استراحت نیز در ادامه خودمان را برای دیدار در جام حذفی برابر تیم میلاد مغان اردبیل آماده می‌کنیم.

وی بیان کرد: نگاه جدی به جام حذفی داریم و هدف‌مان این است که با قدرت در مسابقات حاضر شویم، البته لازم این مهم، این است که هرچه زودتر به وضعیت مطلوب برسیم و امیدوارم از این تعطیلی بهره ببریم و بتوانیم تیم را به مرز صد درصد از آمادگی برسانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیم‌های گمنامی که در این مسابقات شرکت می‌کنند با انگیزه هستند و نگاه ویژه‌ای به این مسابقات دارند؛ آنها یا می‌خواهند توانایی‌هایشان را نشان دهند یا قصد نتیجه‌گیری دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به این‌که تیم‌مان دیر بسته شد، پیش از آغاز لیگ برتر نتوانستیم تمرینات لازم را داشته باشیم و همین باعث شد در پنج هفته ابتدایی لیگ، تنها پنج امتیاز کسب کنیم که به نظر من نتیجه خوبی نیست ولی فکر می‌کنم بتوانیم از فرصت به دست آمده استفاده کنیم و در ادامه با رسیدن به هماهنگی بیشتر، نتیجه بهتری کسب کنیم.

مکوندی در خصوص انتقادهای اخیر ویسی از عملکرد بازیکنان این تیم نیز گفت: ویسی از نفراتی که جذب کردیم، بیشتر از این‌ها انتظار داشت ولی تاکنون تیم ما خوب نبوده است و صعود و فرودهای بسیار داشته‌ایم، به‌ صورتی‌که در یک دیدار خوب بوده‌ایم و در دیدار بعدی بد ظاهر شدیم.

وی افزود: به هر حال روند تیم در پنج هفته سپری شده از لیگ ثبات نداشته است و به همین دلیل ویسی از نتایج به دست آمده راضی نبود. ما تلاش می‌کنیم به آمادگی لازم برسیم و دل مردم و علاقه‌مندان را که آن‌ها نیز از نتایج راضی نبودند، شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص سفر ویسی به اسپانیا هم گفت: او اکنون در اسپانیا به سر می‌برد و روز جمعه به اهواز می‌آید. در مدتی که او حضور ندارد، تمرینات تیم توسط دیگر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد