امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۸۴۹۱۱

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان:  کارلوس کی روش که به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با کره جنوبی در این کشور حضور دارد در گفتگو با خبرگزاری رویترز در مورد دعوت نکردن از مسعود شجاعی برای این بازی گفت: شجاعی صرفا بنا به دلایل ورزشی برای این بازی دعوت نشده است.

کی روش که از سوی خبرنگار رویترز مورد سوالات زیادی قرار گرفته بود در این مورد ادامه داد: وقتی در رئال مادرید یا اسپورتینگ لیسبون و یا تیم ملی پرتغال بودم هرگز توضیحی درباره افراد انتخاب شده نمی دادم. چرا اکنون باید در این باره توضیح دهم؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: موضوعی که من باید در موردش صحبت کنم و حرف بزنم فوتبال است و نتیجه مسابقه و شرایط تیم و اعلام پیروزی. از من توقع پاسخ های سیاسی، مذهبی و نژادی نداشته باشید. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد بازی فوتبال است.

کی روش با تاکید بر این نکته که وظیفه من به ارمغان آوردن شادی برای مردم است، گفت، پدرم نیز همین گونه فکر می کرد. او مربی و بازیکن بود و همیشه به من می گفت، هرگز درباره بازی دروغ نگو.

کارلوس کی روش در پایان با تاکید بر اینکه من برای شادی مردم تلاش می کنم خاطرنشان کرد: برای من اهمیتی ندارد که دولت ها، امپراطوری ها و پادشاهان تا چه اندازه برای کنترل فوتبال تلاش کنند، فوتبال بازی مردم است. من هم در این مدت برای شادی مردم کار کرده ام.

منبع: خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد