امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۸۳۰۴
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: منصور کتانباف در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در راستای قرار گرفتن نامم به عنوان یکی از گزینه‌ها برای تصدی شهر اهواز، وارد اهواز شدم، اظهار کرد: اعضای شورای محترم اهواز، افرادی فرهیخته، مؤمن و متعهد هستند. و قطعا به تشریک خرد جمعی در بحث انتخاب شهردار خواهم رسید.
وی ادامه داد: انشاءالله خروجی این امر برای مردم اهواز مایه خیر و صلاح باشد، اکنون باشد تعدادی گزینه برای تصدی شهرداری اهواز در نظر دارد و هر تصمیمی که شورا برای انتخاب شهردار بگیرد، قطعاً تصمیم خوبی خواهد بود و در راستای پیشرفت شهر و شهروندان است.
شهردار اسبق اهواز در واکنش به لغو جلسه امروز شورا در پی غیبت برخی اعضاء بیان کرد: بالاخره اختلاف سلیقه در همه جوامع ممکن است وجود داشته باشد و اشکالی ندارد. اما شورا به اصولی پایبند است و در نهایت همین اصول است که تعیین تکلیف می‌کند.
کتانباف ادامه داد: فکر نمی‌کنم که بین اعضای شورا اختلاف وجود داشته باشد و تنها سلایق اعضاء با یکدیگر متفاوت است. با توجه به شرایط اهواز چون فکر می‌کردم که می‌توانم منشاء خدمات باشم به اهواز آمدم و آمادگی خود را اعلام کردم. و اگر شورا به این نتیجه برسد که من را به عنوان شهردار انتخاب کند، قطعاً در خدمت شهر خواهم بود.
منبع: خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد