امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۸۱۱۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جمع‌آوری تمامی پارکبانان سطح شهر اهواز از اوایل سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر هیچ پارکبانی در سطح شهر وجود ندارد و هرگونه فعالیت افرادی که با عنوان “پارکبان” در شهر کار کنند، غیرقانونی است.


وی در خصوص فعالیت کنونی برخی افراد تحت عنوان پارکبان در سطح شهر و اخذ پول از مردم توسط آنها، تصریح کرد: این کار نوعی مزاحمت محسوب می‌شود و در قانون به مثابه جرم برای آن مجازات تعیین شده است. مردم باید در صورت مشاهده فعالیت این افراد در سطح شهر، فورا مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان بیان کرد: در راستای اجرای قانون تخلفات رانندگی، در حال حاضر طرح استقرار پارکبانان را در دست اجرا داریم. البته شهرداری سازوکار آن را با کمک پلیس راهنمایی و رانندگی فراهم می‌کند تا بتوانیم در برابر آنچه که قانون مشخص کرده، فعالیت پارکبانان را در سطح شهر داشته باشیم.

قدرتی بیان کرد: در فاز اول، طرح فعالیت استقرار پارکبانان در کلانشهر اهواز و در فاز دوم در سایر شهرهای بزرگ استان خوزستان، اجرایی می شود. هنوز زمان دقیقی برای آغاز به کار این طرح مشخص نشده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.
منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد