امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

n82639027-71819429

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سید علیرضا قریشی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال های اخیر سعی کردیم در گرفتن میزبانی مسابقات داخلی و بین المللی و تیم داری در رده های مختلف سنی عملکرد خوبی داشته باشیم و همین امر باعث شد مورد توجه فدراسیون قرار بگیریم.
رییس هیات وزنه برداری خوزستان با بیان این که نوجوانان و جوانان مبنا وپایه تیم های بزرگسالان را تشکیل می دهند افزود: بر این اساس در سال های اخیر بیشتر تمرکز خود را بر روی رده های سنی پایه قرار دادیم و همین امر باعث شد که اکنون سید ایوب موسوی و سعید مکوندی را در تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم.
وی در ادامه به غیبت تیم ملی حفاری در لیگ برتر وزنه برداری اشاره کرد و گفت: غیبت این تیم، تیم ملی حفاری در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری خوزستان را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث شد که وزنه بردار کمتری از استان تحت پوشش لیگ برتر قرار گیرد.
قریشی با بیان این که تیم وزنه برداری ملی حفاری در کشور یک برند است و حیف شد که در لیگ برتر امسال حضور ندارد افزود: با مسئولان شرکت ملی حفاری در این خصوص صحبت کردیم ،آنها مشکلات مالی را مانع حضور در لیگ برتر عنوان می کنند.
وی ادامه داد: به مدیران ورزش این شرکت گفتیم به جای این که ۸۰۰۰ میلیارد ریال در لیگ هزینه کنید یک تیم سبک تر و با هزینه ۳۰۰۰ میلیارد ریال روانه مسابقات کنید تا جوانان استان فرصت حضور در لیگ برتر را از دست ندهند که متاسفانه این امر محقق نشد.
رییس هیات وزنه برداری خوزستان افزود: شرکت نکردن تیم ملی حفاری در لیگ برتر قطعا بر روحیه وزنه برداران اثرگذار است چرا که ورزشکاران استان سال هاست تلاش می کنند که روزی در لیگ برتر وزنه بزنند و ملی حفاری بهترین گزینه برای این هدف بود.
وی در ادامه با بیان این که عملکرد وزنه برداری خوزستان در خصوص جذب میزبانی و حضور در میادین بین المللی نسبت به استان های دیگر به مراتب بهتر است، گفت: در آذر ماه سال جاری تیم منتخب استان به عنوان تیم ملی در مسابقات قطر کاپ حاضر می شود و در بهمن و اسفند ماه امسال هم میزبانی مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور و رقابت های جام فجر را بر عهده داریم.

 

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد