امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

هدایت الله خادمی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان : هدایت‌الله خادمی اظهار داشت: در حادثه‌ای که در پتروشیمی بوعلی ماهشهر رخ داد، متاسفانه مدیران مربوطه خوب نتوانستند عمل کنند و سئوال اصلی این است که چرا اجازه دادند مواد از مخازن خالی شود، سپس آتش خاموش شد، هرچند که از نیروهای زحمت‌کش آتش نشانی به سبب تلاش‌هایی که کردند، باید تشکر کرد.

وی به مدیران پروازی در استان اشاره کرد و گفت: از نظر مدیریتی این مدیران بد عمل کردند و این حادثه نتیجه کار آن‌ها بود، مدیرانی که آشنایی لازم را با کار و حوزه مدیریت خود ندارند چنین موضوعاتی را بوجود می آورند.

نماینده مردم ایذه و باغملک به عدم داشتن فرهنگ ایمنی اشاره کرد وافزود: اعتقاد نداشتن به فرهنگ ایمنی، چنین حادثه هایی را به‌وجود می‌آورد، سرمایه‌های ملی ما را ازبین می‌برند و سبب می شود که محیط زیست از این وضعی که است بدتر شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: رخ دادن چنین حادثه‌هایی در کشور سبب می شود تا اینکه دشمنان قسم خورده ما خوشحال شوند و بیان کنند که مدیریت در این سطح ناکارآمد است.

خادمی بیان کرد: در این بخش از مدیریت باید یک فکر اساسی شود و سازمان مربوطه نیز بایستی استعفا خود را اعلام می‌کردچرا که در هر کشور دیگری این حادثه رخ می داد منجر به عذرخواهی و استعفاء مسئولان مربوطه می‌شد و اگر چنین فرهنگی در کشور ما بنا شود این خود سبب یک پیشرفت جدی در کشور می‌شود.

وی به تعهد و تخصص مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید تلاش کنند که متخصصین را بر سر کار بیاورند، متاسفانه در حال حاضر در مدیریت‌ها متخصصان را به‌کار نمی گیرند و با کارهایی که انجام دادیم سبب از بین رفتن تعهد نیز شده است که این خود یک ولنگاری به شمار می‌رود.

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به برنامه‌های کمیسیون انرژی در رابطه با حادثه پتروشیمی بوعلی عنوان کرد: کمیسیون انرژی نیز در هفته جاری جلسه‌ای در این رابطه دارد که قطعا نیز توصیه‌هایی صورت خواهد گرفت اما از همه مهم ترباید دولت کار زیرساختی انجام دهد و مسئولیت این حادثه را خود بپذیرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد