امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۷۳۶۷۸۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: میلاد جانقربان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این اقدام در راستای دستیابی به اهداف کلان اقتصاد مقاومتی و حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم یا کارآفرین انجام شد، افزود: این دستمال توسط یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان تولید شده است.

وی اظهار کرد: این محصول با آزمایشات متعددی که روی تلفن‌های همراه صورت گرفته، می‌تواند به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات بازار سلامت و الکترونیک کشور مطرح شود.

جانقربان تصریح کرد: به طور قطع امکان صادرات آن پس از طی مراحل قانونی امکان‌پذیر است.

سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این دستمال در بسته‌بندی‌های کوچک تکی و یکبار مصرف تولید و عرضه شده و دارای کاربردی آسان است.

جانقربان افزود: با کشیدن این دستمال مرطوب به مدت ۳۰ تا ۴۵ ثانیه روی وسایل الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ‎‌تاپ و غیره می‌توان بیش از ۹۰ درصد آلودگی‌های روی سطح این وسایل الکترونیکی را به طور چشمگیری از بین برد.

جانقربان اظهار کرد: دستمال مرطوب ضدعفونی‌کننده وسایل الکترونیکی هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند و ضرری برای سلامت انسان و محیط زیست ندارد.

وی تصریح کرد: این دستمال به طور کامل گیاهی دارای رایحه دارچین است و برای نخستین بار در کشور به شکل دستمال مرطوب تولید شده است.

سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد: در زمان حاضر با انعقاد قرارداد با یکی از کارخانه‌های تولیدکننده داخلی، درصدد تولید انبوه این محصول برای ورود به بازار هدف هستیم.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد