امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۲۲۲۹۲۲۵۸۲۱۹۲۵۲۹۱۴۹۱۸۸۱۷۰۱۳۲۲۲۳۱۳۵۸۹۱۶۴۶۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان : به گزارش خبرنگار ما از بهبهان، در فرصت باقیمانده شروع بکار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر طبق اطلاع واصله گویا قریب به چهارده نفر خود را داوطلب نموده اند و برنامه های خود را ارائه داده اند و مایل هستند که بر مسند شهرداری تکیه زده و انشاءالله دین خود را به شهر اداء نمایند.

وظیفه شورا در خصوص گزینش آنان بسیار مهم و سنگین است شهروندان بهبهانی هم که با شور و اشتیاق در انتخابات شوراها شرکت نمودند و مشاهده می کنند که شهر مشکلاتی دارد و نارسائی هایی از منتخبین خود انتظار دارند که در انتخاب شهردار رعایت معیارهای لازم را نموده و کسی را انتخاب نمایند که کارآمد ، توانا ، مجرب و متعهد باشد تا بتواند سکان کشتی شهرداری را که با مشکلات عدیده مواجه است به ساحل نجات هدایت نماید.

یکی از شهروندان به خبرنگار ما گفت : ما در حسن نیت و دلسوزی اعضاء شورا تردیدی نداریم روی این اصل انتظار داریم شهردار انتخابی بتواند گره گشای معضلات باشد.این شهروند افزود اگر شهردار انتخابی با اکثریت آراء انتخاب شود و مورد حمایت قانونی قرار گیرد و شورا و شهردار اتفاق نظر داشته باشند بی شک شهردار بر مشکلات فائق خواهد آمد.

تجربه ثابت کرده شهرداری که با اکثریت آراء انتخاب نشود در همان اول کار روحیه خوبی ندارد و خوشبین نیست امیدواریم شورای اسلامی شهر با تعامل مثبت و یک رای و همدل و همصدا به میدان آمده و در انتخاب شهردار تمام معیارها را رعایت کند و توسعه و عمران و آبادانی و حقوق شهروندی را بر هر مورد دیگر ترجیح دهد. انشاءالله

خبرنگار:/پرویز خلیجی/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد