امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۷_۱۰-۵۴-۲۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان از شوشتر، حجت الاسلام والمسلمین سعید علیپور در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای عرصه خبر اظهار کرد: عرصه خبرنگاری عرصه بسیاری مهمی است که اگر انسان درست گام بردارد در دنیا و آخرت سربلند می شود.
وی افزود: یک خبرنگار اگر انظباط و وجدان کاری داشته باشد قطعا موفق است و دلهایی که شیفته حقایق هستند به سمت او سوق داده می شوند بدون اینکه کوچک ترین شناختی به وی داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه زینب کبری (س) می تواند الگوی بسیار عالی برای خبرنگاران در عرصه پیام رسانی باشد تصریح کرد: زینب کبری(س) کسی است که وقایع عاشورا و حقایق را تک تک بیان کرد چرا که اگر پیام رسان کربلا نبود قطعا فرهنگ عاشورا به دست ما نمی رسید و عالم شیعه این پیشرفت ها را نداشت.
وی با بیان اینکه خبرنگاران در دوران انقلاب اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس از جان خود مایه گذاشتند خاطر نشان کرد: در نظام مقدس اسلامی به برکت و عنایت های پیامبرگونه امام راحل و مقام عظمای ولایت پیشرفت های بسیار عالی داشته ایم که انعکاس این اخبار و پیشرفت ها، مرهون تلاش و کوشش خبرنگاران است.
این مقام مسوول اذعان داشت: اینکه یک خبرنگار حقایق را به مردم‌ و مسوولان بنمایاند یک هنر است و این هنر دقیقا اوج کار یک خبرنگار محسوب می شود که نترس، شجاع و با ایمان باشد و به کار خود اعتقاد داشته باشد.
وی در ادامه از ساماندهی هیئت های مذهبی توسط تبلیغات اسلامی شهرستان خبر داد و بیان داشت: در جلسه شورای اداری استان، شهرستان شوشتر از نظر ساماندهی هیئت های مذهبی به عنوان نمونه معرفی شد و در اداره کل تبلیغات اسلامی از این شهرستان تقدیر شد.
حجت الاسلام علیپور در پایان با اشاره به اینکه امسال یکی از دانش ‌آموزان دبیرستان های پسرانه صدرا در شوشتر موفق به کسب رتبه هزار در کنکور سراسری شده یادآور شد: دبیرستان های صدرا در شهرستان در بین دبیرستان های علوم و معارف اسلامی استان پیشتاز هستند که این از افتخاراتی است که در شهرستان و استان وجود دارد و نباید آن را نادیده گرفت.
گفتنی است در این مراسم خبرنگاران و فعالان عرصه خبر توسط رئیس تبلیغات اسلامی شوشتر تجلیل شدند.

 

خبرنگار:/کورش حاجی پور/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد