امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۵۴۶۹۹۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا بامداد روز پنجشنبه دیدار برگشت خود در سوپر کاپ اسپانیا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در پایان تیم رئال مادرید ۲ بر صفر پیروز شد.

نیمه نخست این بازی با برتری کامل رئالی ها همراه بود که حاصل آن دو گل زیبا برای شاگردان زیدان بود. در مقابل بارسلونا کاملا سرگردان، بی روحیه و بدون برنامه نشان داد.

رئالی ها این نیمه را توفانی شروع کردند و روی شوت سهمگین و راه دور مارکو آسنسیو در دقیقه ۴ نخستین شوک را به آبی اناریها وارد کردند. بارسلونا بعد از این گل کاملا روحیه خود را از دست داد.

موقعیت هایی که بنزما، لوکاس واسکز و آسنسیو از دست دادند از برتری مطلق رئال مادرید حکایت می کرد. در اواسط این نیمه تیر دروازه مانع گلزنی رئالی ها شد اما سرانجام در دقیقه ۳۹ کریم بنزما با کنترلی دیدنی و ضربه ای فوق العاده دروازه ترشتگن را گشود.

در نیمه دوم والورده خیلی زود و در دقیقه ۵۰ پیکه را بیرون کشید تا نلسون سمدو پرتغالی به میدان بیاید. چند دقیقه بعد شوت مسی در حالت تک به تک با ناواس به تیر افقی دروازه اصابت کرد.

رئال مادرید این موقعیت را روی شوت سهمگین بنزما پاسخ داد. بارسلونا هر چه از زمان نیمه دوم گذشت شرایط بهتری پیدا کرد. در اواسط این نیمه ضربه سر لوئیس سوارز به تیر دروازه رئال مادرید برخورد کرد تا همچنان دروازه ناواس بسته بماند.

رئال مادرید که در نوکمپ ۳ بر یک پیروز شده بود در غیاب رونالدو بازی برگشت را نیز ۲ بر صفر برد تا در مجموع ۵ بر یک برنده شود و مقتدرانه فاتح سوپر جام شود.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد