امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۵۲۵۰۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان گفت: هیچ بازی آسانی در پیش نداریم. دیدار با سیاه جامگان در آستانه دیدار با الاهلی خواهد بود. طبیعی است سیاه جامگان که شروع خوبی داشته و تنها مقابل فولاد باخته است به دنبال اشتباهاتمان در این بازی خواهد بود.

وی افزود: آنها فکر می کنند ما به الاهلی فکر می کنیم اما بازیکنانم بدون شک آنها را دست‌کم نخواهد گرفت و مثل همه بازی ها به میدان می رویم. نتیجه این بازی هم نامعلوم است.

برانکو تصریح کرد: به بازیکنانم افتخار می کنم که با حداکثر تمرکز و انگیزه وارد میدان می شوند. به همین جهت به نتایجی که می خواهیم می رسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اخیرا صحبت هایی شده است که می گویند پرسپولیس راحت می برد و از پیش برنده است. اما هیچ کس نمی گوید چقدر زحمت کشیدیم و تمرینات آماده سازی سختی را پشت سر گذاشتیم تا این نتایج را کسب کنیم.

برانکو درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: کار ساده ای نداریم. اتفاقات غیر مترقبه ای در پیش خواهیم داشت. انتظار دارم بازیکنانم از انجام بازی لذت ببرند و هوادارانمان را خوشحال کنند. بازیکن عراقی خودمان که بشار رسن را هم جذب کردیم. ضمن اینکه احمد نورالهی هم ملحق خواهد شد و می تواند بازی کند. در فرصت چند روزه باقیمانده ، کادر را می بندیم. مهم ترین موضع سلامتی آنهاست و تلاش می کنند به یازده نفر اصلی برسند. این شرایط برای سیاه جامگان هم وجود دارد. آنها علی عسگر را جذب کردند و فکر می کنم خطرناکترین بازیکن این تیم است.

وی درباره مباحث مطرح شده درباره گادوین منشا اظهار داشت: در مورد منشا باید بگویم این موضوع واقعا کجا ثبت شده که کسی نمی خواهد به او پاس بدهد. قبلا هم گفتم که در بازی قبلی در دقیقه ۹۲، مسلمان تصمیم گرفت به فرشاد پاس بدهد. به نظر من هم شرایط فرشاد بهتر بود و او تصمیم گرفت به منشا پاس ندهد. این موضوع در فشار بازی در دقیقه ۹۲ رخ داد.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: این موضوعات که کسی به او پاس نمی دهد اصلا درست نیست. طبیعی است بازیکنان جدیدمان باید فازی را بگذرانند تا با تیم، تطبیق شوند و خواسته هایمان را ایفا کنند. فلسفه پرسپولیس با تمام تیم ها متفاوت است. بر همین اساس، شرایط بازی هم فرق می کند. درباره فرم مدل مویش هم باید بگویم تا زمانی که پیکان بود کسی نمی گفت این چه مدلی است که گذاشته است و این موضوع مسایل شخصی هر کسی است. او با هواداران هم شوخی کرد و گفت: یک نفر بگوید موهایم خوب است یا نه؟

برانکو درباره ناراحتی برخی بازیکنان جدید از نیمکت نشینی هم صحبت کرد و گفت: پارسال مشکل بزرگی داشتیم اما با این حال با ۱۳ بازیکن توانستیم قهرمان شویم. حالا هم بازیکنانی گرفتیم که در همین راستا کادر خود را تکمیل کنیم. باعث می شود تمرین زیادی کنیم. باز هم می گویم بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا تطبیق شوند. اما چیزی که در تمام باشگاه های دنیاست یازده بازیکن هستند که خیلی راضی هستند و آنها بازیکنان اصلی اند. چهار پنج بازیکن هم داریم که هم راضی اند و هم ناراضی! چون می آیند و  به عنوان بازیکن تعویضی می شوند. آنها باید با تلاش های خودشان نشان دهند که می خواهند راضی شوند. حضور در ترکیب اصلی تیمم قطعی نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه انگیزه بازیکنانش را چطور حفظ خواهد کرد اظهار داشت: با حداکثر توان وارد زمین می شویم. می خواهیم بهترین باشیم و رضایت هوادارانمان را افزایش دهیم. رقابت در تیم باعث می شود ضعف های اینچنینی به حداقل برسد. باز دوست دارم تکرار کنم زمانی که ۱۳ بازیکن داشتیم هم هیچ خللی نداشتیم.

وی درباره شناخت خود از الاهلی عربستان تصریح کرد: بازی قبلی که با الاتفاق داشتند را نگاه کردیم. من با یکی از دوستانم که آنجا مربی است و قبلا هم در ایران بود صحبت کردم. من با آقای یشیج صحبت کردم. من با او راجع به شرایط الاهلی همکلام شدم. آنها لیست‌شان را امروز اعلام کردند. دو بازیکن برزیلی جدید دارند. برایم عجیب است که بازیکن یونانی را کنار گذاشته اند. هر لحظه آنها را رصد می کنیم.

برانکو درباره غیبت کامیابی نیا در تمرین دیروز اظهار داشت: لیست هجده نفره را خواهیم داد. کمال در لیست نیست. او از وضعیت خودش ناراضی است. به ایشان ۲۴ ساعت فرصت دادیم که فکر کند.

وی درباره اینکه به خاطر وضعیت مالی اش نیست اظهار داشت: نمی دانم چرا. اما فقط می دانم که از وضعیتش در تیم راضی نیست. فردا سید جلال رهبر و کاپیتان تیم خواهد بود.

برانکو درباره اینکه چرا یازده نفر اصلی اش را تغییر نمی دهد گفت: از هیچ چیز نمی ترسیم و دستمان باز است که هر تغییری امکان پذیر است.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار مهر که مشکل کامیابی نیا  در داخل تیم است یا با باشگاه مشکل دارد تصریح کرد: او از شرایط خودش در تیم ناراضی است. به خاطر اینکه دوران نقاهتش را به تازگی پشت سر گذاشته است. من به او فرصت دادم که این کار را انجام دهد و فکر کند. اینکه اگر کمال بخواهد به خاطر چنین مسایلی بخواهد برود طبیعی نیست. الان وقت این موضوع نیست. مگر اینکه باشگاهی بیاید و پیشنهاد سه چهار میلیارد تومانی بدهد و او را ببرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد