امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۴۰۱۲۰۱۳۱۸۲۰۲۶۶۵۰۶۸۵۹۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حجت‌الاسلام والمسلمین جاسم موسی‌پور در گفتوگو درباره انتخاب شهردار اهواز اظهار داشت: روز گذشته آقای مهدی جمالی‌نژاد، شهردار فعلی اصفهان در جلسه شورای حضور یافت و خودش را معرفی کرد و به بیان عملکرد خود پرداخت، همچنین به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ داد.

وی با تاکید بر این نکته که آقای جمالی‌نژاد تنها گزینه ما نیست، افزود: در روزهای آینده جلسات دیگری با گزینه‌های بومی و غیر بومی خواهیم داشت تا به جمع بندی برسیم.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز تصریح کرد: ما شهردار اهواز را در فضای مقایسه‌ای انتخاب می‌کنیم و باید آقای جمالی‌نژاد را با گزینه‌های دیگر مقایسه کنیم تا ببینیم کدام گزینه بهتر است.

وی با بیان اینکه فردا و پس فردا نیز با گزینه‌های دیگر مدنظر برای تصدی شهرداری اهواز جلساتی برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون گزینه‌ها در مرحله نخست ارزیابی قرار دارند و محدود نشدند و این کار در روزهای آینده انجام می‌شود.

موسی‌پور خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده گزینه‌ها محدود می‌شوند تا بتوانیم از بین این گزینه‌ها و منطق خاصی شهردار اهواز انتخاب شود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم یک زمان‌بندی برای انتخاب شهردار اهواز مشخص کنیم باید بگوییم تا هفته آینده این کار انجام می‌شود.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: در صورت مساوی بودن شرایط بین یک نیروی بومی و نیروی غیر بومی، برای تصدی پست شهرداری اهواز نیروی بومی در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه گفت: آقای جاوید معاون شهردار تهران و سید صولت مرتضوی شهردار مشهد جزو گزینه‌های شورای شهر برای شهرداری اهواز بودند که انصراف دادند.

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد