امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۳۱۱۸۹۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علیرضا معینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال در حوزه میانگین نمرات امتحانات نهایی مجموع رشته های نظری رتبه اول استان را کسب کردیم این در حالی است که شوشتر در سال گذشته رتبه چهارم استان بود.

وی افزود: سال قبل میانگین معدل امتحانات نهایی دانش آموزان شهرستان ۱۱.۷۹ بوده ولی امسال با رشد ۱.۴۹ نمره ای آن را به ۱۳.۲۸ ارتقا دادیم.

مدیر آموزش و پرورش شوشتر تصریح کرد: در حال حاضر رتبه ۱۲۳ کشوری را در زمینه میانگین نمرات امتحانات نهایی داریم و برای اولین بار رتبه زیر۲۰۰ کشور را کسب کردیم. این رتبه سال قبل ۳۸۴ بود.

معینی ادامه داد: درصد قبولی در امتحانات نهایی برای دانش آموزان شهرستان شوشتر سال قبل ۸۵.۹۶ بود که این نمره امسال به ۹۱.۶۸ ارتقا پیدا کرد.

وی بیان کرد: برای تحقق اهداف و کسب این رتبه های خوب یک سری برنامه هایی از جمله برگزاری همایش های برون مدرسه ای، کلاس های تقویتی، استفاده از ظرفیت آموزشگاه های آزاد برای همایش رایگان، کلاس های فوق برنامه و رفع اشکال تا یک روز قبل امتحانات را اجرایی کردیم.

مدیر آموزش و پرورش شوشتر در پایان با اشاره به راه اندازی پایگاه های مطالعاتی در شوشتر گفت: این پایگاه ها در ایام نوروز فعال بودند تا دانش آموزانی که به دلیل سفر و یا مهمانی امکان مطالعه در خانه را نداشتند در این پایگاه ها مطالعه داشته باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد