امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

download

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان از بهبهان، طی مراسمی چهارشنبه شب از طرف دفتر امام جمعه شهرستان بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بمناسبت روز خبرنگار در تالار آفاق ارشاد اسلامی تجلیل بعمل آمد و لوح سپاس و هدایایی به خبرنگاران اهداء شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید قدرت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بهبهان طی سخنان مستدل و جامعی به استناد آیات شریف قرآنی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشتند : خبرنگار صادق و خبرنگار فاسق داریم، خبرنگار صادق کسی است که در ارسال اخبار نهایت دقت ، صداقت و انصاف و عدل را رعایت نموده ، روش اینگونه خبرنگاران به رشد و آگاهی مردم و مسئولین کمک نموده و کارساز بوده وی افزود خبرنگار موفق کسی است که اعتماد مردم و جامعه را بخود جلب نموده این جلب اعتماد باعث می شود که مسئولین بخواسته مشروع مردم توجه کنند و در رفع نارسائی ها بکوشند. وی افزود اگر خدای نخواسته خبرنگاری دور از واقعیت ها گام بردارد و خبری عاری از حقیقت به رسانه خود بدهد علاوه بر اینکه ایجاد تنش و التهاب در جامعه را دربر دارد باعث سردرگمی هم می گردد.

امام جمعه بهبهان در ادامه سخنان خود تصریح و تاکید کرد امیدواریم خبرنگاران صادقانه قدم بردارند و مطمئن باشند وقتی اعتماد مخاطبین را به دست آوردند موفق هستند. ایشان افزودند خبرنگاری حرفه بسیار مقدس ، والا و با قداستی است که اگر خبرنگار دور از حاشیه ها قدم بردارد بی شک محبوب مردم بوده و از همه مهمتر رضایت خالق را به دست آورده. علی

حاجی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی را گرامی داشتند و یاد آور شدند خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس با شهامت و دلاوری حماسه آفریدند و جان شیرین خود را نثار عظمت و شکوفایی انقلاب اسلامی نمودند.

وی افزود خبرنگاران باید دقت کنند خبرهای ارسالی آنان مستند ، گویا و پویا و در جهت حفظ ارزش های اصیل انقلاب باشد و از تنش و التهاب جدا پرهیز کنند تا هم رضایت خداوند را به دست آورند و هم محبوب مردم باشند. ایشان متذکر شدند قلم خبرنگاران امانتی است در دست آنان که اگر پاس این امانت را نگه داشتند سرافراز و سربلند هستند.

حاجی زاده در پایان تصریح کرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در حد توان خود از خبرنگاران حمایت قانونی نموده و می نماید. امیدواریم که از این فرصت فراهم شده استفاده نمایید.

بر همین اساس در پایان  مراسم عده ای از خبرنگاران و مسئولین فضاهای مجازی مشکلات خود را بیان داشتند که امیدواریم در رفع مشکلات آنان مسئولین ذیربط اقدام به مسائل نمایند.

 

خبرنگار:/پرویز خلیجی/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد