امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۸۶۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص پیروزی تیمش در هفته اول لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: خدا را شکر تمام برنامه ما این بود که گام اول را محکم برداریم که در بازی اول برابر ماشین‌سازی تبریز موفق شدیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

وی افرود: بازیکنانم با تمام توان خود بازی کردند ولی با توجه به این‌که هوای مسجدسلیمان بسیار گرم بود، من نگران بودم ک بازیکنانم دچار مصدومیت نشوند، چرا که هفته‌های اول لیگ است و بدن‌های آنها آمادگی نود دقیقه بازی کردن را ندارند. در این دیدار بازیکنانم در هر دو نیمه بازی خوبی ارائه دادند، البته در دو، سه دقیقه اول تمرکز لازم را نداشتیم اما کم‌کم بازی را در اختیار گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: در این دیدار موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردیم و می‌توانستیم بیش از سه گل هم به حریف بزنیم ولی در دقیقه هفتاد که با توجه به گرمی هوا، تایم استراحتی به بازیکنان داده شد، من به آن‌ها گفتم که دیگر نیازی به گل نداریم و فقط بازی را مدیریت کنید تا کسی آسیب نبیند. از تک‌تک بازیکنانم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: نفرات خوبی را در اختیار داریم که توانایی بازی کردن در دو یا سه پست را دارند. بیشتر بازیکنان ما تجربه بازی در لیگ برتر را هم دارند، ضمن این‌که مجموعه مدیریت شرکت نفت نیز در برنامه خود دارد که تا روز آخر از تیم حمایت کند تا در نهایت تیم جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد که امیدوارم وسط راه مشکلی ایجاد نشود و بتوانیم جزو تیم‌های مدعی باشیم. امسال نفت‌مسجدسلیمان توانایی صعود به لیگ برتر را دارد و فقط تمام مجموعه باید تا روز پایانی همدل باشد.

فکری خاطرنشان‌کرد: نگرانی که در حال حاضر وجود دارد، مربوط به بدهی تیم در زمان حضورش در لیگ برتر است که باید به سازمان لیگ پرداخت شود و اینکه هر هفته به ما می‌گویند اجازه بازی ندارید، واقعا ما را نگران می‌کند. امیدوارم مسوولان شهری و استانی و همچنین مسوولان وزارت نفت هرچه سریع‌تر این مشکل را رفع کنند تا تیم بدون دغدغه و با تمرکز بالا در بازی‌ها شرکت کند.

وی در خصوص دیدار تیمش در هفته دوم لیگ دسته یک برابر صبای قم، گفت: صبا برای ما ناشناخته است، چرا که این تیم در آخرین لحظات بسته شد ولی این‌که در بازی اول به نتیجه تساوی می‌رسد، نشان می‌دهد که تیم دست و پا بسته‌ای نیست. مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم با تمرکز لازم بتوانیم سه امتیاز را نصیب خودمان کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد