امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

photo_۲۰۱۷-۰۸-۰۸_۲۱-۲۱-۴۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان از شوشتر، در نشستی که صبح روز دوشنبه ۱۶ مرداد به مناسبت نکو داشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه شهرستانهای شوشتر، دزفول و گتوند،مدیران روابط عمومی ادارات استان خوزستان در سالن جلسات شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر برگزار گردید، “جهانگیر ترکستانی” ضمن تبریک بمناسب فرارسیدن روز خبرنگار گفت: با تلاش مجدانه مدیریت و کارکنان ، مفتخریم که اکنون این شرکت در زمره بهترین ها در منطقه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تولیدات این شرکت ۲۰۰ هزار تن است، خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته این شرکت به دلایلی اعم از جنگ ، تحریم های خارجی و دیگر مشکلات موجود در کشور هیچگاه به این رقم نرسیده است.

ترکستانی در ادامه  افزود: این شرکت توانست با برنامه ریزی مدون و تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان،تولید شکر را از میزان ۷۴ هزار تن در سال ۹۲ به ۱۲۰ هزار تن در سال ۹۵ افزایش دهد. ترکستانی در ادامه اظهار امیدواری کرد در سال جاری تولید شکر سفید به رقم ۱۴۵ هزار تن افزایش یابد و نهایتا با برنامه های تدوین شده در آینده پیش رو تولید شکر سفید به ظرفیت اسمی به علاوه ۲۰ درصد خواهد رسید و این اراده با جدیت و پشتکار پرسنل و مدیریت شرکت و پشتبانی و حمایت مدیریت بانک کشاورزی(صاحب سهام) با علاقمندی فراوان وجود دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری مسئولین ادارات. سازمانها ونهادها ی شهرستان شوشتر و استان خوزستان ، بیان داشت: این موفقیت ها ماحصل یک کار تیمی و منسجم و مدیریت خوب است که در فضایی همدلانه و با کار و تلاش شبانه روزی شکل گرفته است.

مدیر اداری شرکت کشت و صنعت کارون گفت: درفاز نخست۱۰۰ هکتار زمین به منظورساخت شهرک صنعتی در خصوص ساخت و راه اندازی صنایع جانبی نی شکر با استفاده از باگاس و ملاس در حال آماده سازی است که پیش بینی می شود ساخت این مجتمع صنعتی علاوه بر رونق اقتصادی کلان در کنار دیگر صنایع استان نظیر نفت، گازو پتروشیمی و… کمک شایانی به تولید شغل و کاهش نرخ بیکاری در شوشتر و شهرهای همجوار نماید.

وی با بیان اینکه کلیه امکانات اولیه اعم از آب، برق ، گاز و مواد اولیه در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد، اظهار داشت: با مساعدت و همکاری بانک کشاورزی سرمایه گذاران می توانند مبلغی معادل ۵ تا ۱۵ میلیار تومان به جهت سرمایه گذاری در این محل از بانک مذکور تسهیلات دریافت کنند.
گفتی است مدیریت این شرکت از سال ۹۳ بعهده مهندس عبدالمجید میرزاپور است که با درایت و تدبیر بسیار عالی این مجتمع عظیم ملی را از سراشیبی سقوط به سیر سعودی قابل قبول برساند.

 

در پایان این نشست، خبرنگاران نشریات و سایت های استانی با اهدای لوح سپاس و هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

خبرنگار:/کورش حاجی پور/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد