امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۸۱۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص آمادگی این تیم پیش از مصاف با سایپا در هفته سوم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: پس از بازی مقابل استقلال تهران و کسب یک امتیاز از این دیدار، در حال حاضر تمام بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وی بیان کرد: شناخت خوبی از تیم سایپا داریم و علی دایی تیم بسیار جوانی را جمع کرده است که البته در کنار جوانی، سابقه چندین ساله حضور در لیگ برتر را دارند. سایپا در دو بازی گذشته تیم بسیار خوبی نشان داده است و نمی‌توانیم به سادگی از این تیم بگذریم. مطمئنا در این دیدار نیز به دنبال ارائه یک بازی خوب است و به نظرم بازی خوبی خواهد شد. ما هم به دنبال کسب نتیجه خوبی در این دیدار هستیم تا وضعیت‌مان را از این‌که هست بهتر کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با توجه به دو دیداری که پشت سر گذاشته‌اید، کمی انتظار از تیم بالا رفته است، عنوان کرد: باید قبول کرد که ما در حال ساختن تیم جدیدی هستیم که این مهم با انجام دو بازی امکان‌پذیر نیست. بازی‌های زیادی باقی مانده است و راه درازی در پیش داریم. ما هر بازی که انجام می‌دهیم، یک درس جدید از آن یاد می‌گیریم.

وی افزود: باید اجازه دهیم که جوانان استقلال خوزستان خودشان را ثابت کنند و توقع از تیم بالا نرود و انتظار خلق کار بزرگی را هم نداشته باشیم. این تیم نیاز به زمان دارد که با درایت آقای ویسی امیدوارم به موفقیت لازم دست پیدا کنیم.

مکوندی گفت: امیدوارم مردم صبر و تحمل داشته باشند، چرا که در این راه، سختی وجود دارد و آن‌ها باید آرامش خود را حفظ کنند تا مجموعه تیم نیز بتواند کار خود را پیش ببرد و در نهایت موفقیت حاصل شود.

وی در پایان عنوان کرد: برای بازی با سایپا مصدوم و محروم نداریم و با تیم کامل در هفته سوم بازی خواهیم کرد.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا- مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد