امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۸۱۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد : در صورتی که احساس کنیم ممکن است برای ترانس‌ها یا خطوط برق مناطق اهواز مشکلی به وجود می‌آید، روزها از ساعت ۶ تا ۸ صبح خاموشی با برنامه برای آن خطوط اعمال می‌کنیم.

وی افزود: اگر پیش بینی شود که ممکن است برای خط مشکلی به وجود بیاید، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش قطعی برق مناطق و جلوگیری از بروز مشکل در خطوط، این خاموشی‌ها اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: ۱۴هزار و ۳۴۴ ترانس در شهر اهواز وجود دارد که خوشبختانه با توجه به رعایت بهتر الگوی مصرف از سوی شهروندان، میزان خاموشی‌های اتفاقی در شهر اهواز کم شده است.

کریمی عنوان کرد: افزایش بار شبکه باعث می‌شود تا در برخی از نقاط شاهد خاموشی‌هایی باشیم که آن هم به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف توسط مردم است؛ بنابراین انتظار داریم تا مردم در روزهای گرم تابستان، الگوی مصرف را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مردم در زمینه رعایت الگوی مصرف برق به ویژه در ساعت پیک یا اوج مصرف که از ساعت ۱۳تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ همکاری کرده و از لوازم پرمصرف مانند جاروبرقی، اتو، لباسشویی و… در این ساعات استفاده نکنند تا همچنان شاهد استمرار خدمات‌رسانی مطلوب و پایدار برق در شهر اهواز باشیم.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد