امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۳۴۲

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: زنگ آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال نیز از روز گذشته در شهرهای مختلف به صدا در آمد تا جدال ۱۸ تیم حاضر در این رقابت‌ها برای صعود به لیگ برتر آغاز شود.

خوزستان نیز در این آوردگاه دو نماینده به نام‌های نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر را در اختیار دارند که روز گذشته لیگ را طوفانی آغاز کردند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در آغاز کار میزبانی ماشین‌سازی تبریز را بر عهده داشت از ساعت ۲۰و ۳۰ در مقابل دیدگان شش هزار تماشاگر مشتاق مسجدسلیمانی به میدان رفت و موفق شد با سه گل میهمان خود را بدرقه کند.

در این دیدار احمد داوودی(دوگل) و حسن دوست‌دار موفق شدند سه بار دروازه ماشین‌سازان را فتح کنند و شبی شاد را برای مردان دیار نفتون به ارمغان آورند.

پیش از این نیز گفته می شد که ساختار تیمی نفت با سال‌های گذشته تفاوت عمده داشته و این تیم یکی از مدعیان لیگ یک محسوب می شود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم این رقابت‌ها، روز دوشنبه ۲۳ مردادماه در قم به مصاف صبا خواهد رفت که سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی پیشین نفت را روی نیمکت دارد.

اما اتفاق جالب‌تر در ورزشگاه اکباتان تهران رخ داد، جایی که شهرداری ماهشهر تازه وارد به لیگ به مصاف تیم قدیمی و ریشه‌دار راه‌آهن رفت و این تیم را در خانه خود نقره داغ کرد.

ماهشهری‌ها حضور خود در لیگ دسته اول را با چهار گل در برابر راه‌آهن جشن گرفتند و صدرنشینی را برای دوستدران خود در جنوب غرب ایران هدیه بردند.

شهرداری در این دیدار با گل‌های سجاد قنوانی و فرشید پاداش(سه‌گل) موفق به غلبه بر میزبان ۱۰ نفره خود شد.

نکته جالب این بود که دو دروازه‌بان در تیم ۱۰ نفره راه‌آهن به میدان رفتند که حسین آشنا به‌عنوان دروازه‌بان و محمد نجار نیارکیبه‌عنوان بازیکن در این مسابقه حاضر شدند.

نجار نیارکی در شرایطی با پیراهن شماره ۲۲ در میدان حاضر شد که رباط صلیبی پای چپ این دروازه‌بان دچار پارگی بوده، اما به‌خاطر کمبود بازیکن و درخواست مربیان تیمش در میدان حاضر شد.

ماهشهری‌ها با این پیروزی کم دردسر، حالا با اعتماد به نفس و روحیه بهتری در هفته دوم این رقابت‌ها در خانه از شهرداری تبریز پذیرایی خواهند کرد، شهرداری تبریز نیز روز گذشته در خانه مغلوب میهمان خود در هفته نخست شد.

هفته دوم این رقابت‌ها روز دوشنبه ۲۳ مردادماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد