امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۵۸۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: جمال عالمی‌نیسی در جلسه ستاد هماهنگی هفته دولت که امروز (یکشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه هفته دولت، یک مبحث همیشگی در این هفته است. امسال برای برگزاری این نمایشگاه، دو نظر وجود دارد که نمایشگاه را در محل نمایشگاه بین‌المللی یا در فضای باز و پارک ساحلی برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به بحث زمان محدود و وضعیت جوی، شرایط ایجاد یک فضای آرامش‌بخش برای شهروندان، مشکل به نظر می‌رسد. به همین دلیل نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. پیشنهادات مطرح شده درباره ایجاد نمایشگاه مجازی، پیشنهادات مناسبی هستند و باید به آن‌ها توجه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: باید کارگروه کوچکی با محوریت استانداری و با شرکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، میراث فرهنگی و اداره‌کل ارشاد اسلامی جهت انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی نمایشگاه، از فردا تشکیل شود.

عالمی‌نیسی افزود: از دستگاه‌ها می‌خواهم که استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه به موقع باشد. گاهی می‌بینیم که زمان افتتاح نمایشگاه، برخی غرفه‌ها هنوز در حال تجهیز هستند. نمایشگاه هفته دولت برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در کل استان است. همچنین می‌توان غرفه‌ای در ارتباط با توسعه خوزستان در این نمایشگاه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم قدم‌های مهمی برای خوزستان برداشته است و قول‌های مختلفی در زمینه‌های آب، برق و ریزگردها به مردم داده که پروژه‌های بسیار مهمی هستند. می‌توان کارها را در قالب یک پکیج آماده کرد و به اطلاع مردم رساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: بحث دیگر ما برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در این هفته است. به همین دلیل از شخصیت‌های سیاسی، هنری و افرادی تاثیرگذار در این هفته دعوت می‌شود تا برنامه‌هایی با حضور آن‌ها اجرا شود. قرار است کمیته‌ای برای بررسی مباحث فرهنگی هنری تشکیل شود و اعضای کمیته می‌توانند نقطه‌نظرات خود را در آن جمع‌بندی کنند. باید مباحث فرهنگی و هنری را جدی بگیریم و جامعه را با طراوت، با نشاط و شاد نگه داریم.

عالمی‌نیسی گفت: مسئولان استان همیشه به یاد شهدا هستند و یاد آن‌ها را گرامی می‌دارند. دو شهید شاخص در خوزستان وجود دارد که واقعاً برای ما اسوه بوده‌اند. انتظار دارم در این هفته مسوولان خوزستان، دیدارهای خود با خانواده شهدا را پررنگ کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: درباره هزینه‌ای که دستگاه‌ها باید به نمایشگاه اختصاص دهند نیز با مدیر سازمان برنامه‌ریزی جلسه‌ای خواهم داشت تا اگر امکان آن وجود داشته باشد، هزینه‌ای برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شود. اگر دستگاه‌های اجرایی کمک نکنند، قطعاً نمایشگاه مشکلاتی خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: بحث افتتاح پروژه‌های عمرانی معمولاً در هفته دولت پررنگ است، نظر من این است که کمیته‌ای زیر نظر مدیرکل دفتر فنی استانداری تشکیل شود و این کمیته پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی را دریافت کند.

عالمی‌نیسی ادامه داد: با یک تقسیم کار برای افتتاح پروژه‌های عمرانی، شخصیت‌های استانی می‌توانند در زمان اجرای پروژه‌ها در محل حضور داشته باشند. برخی پروژه‌های کوچک، نیازی به حضور مسئولان استانی ندارند و فرماندار می‌تواند آن‌ها را افتتاح کند.

وی گفت: در پروژه‌های مهم‌تر که در روند زندگی مردم تأثیر مهمی دارند، می‌توان از مسئولان استانی دعوت کرد تا مردم به بهانه این پروژه‌ها، با مسئولان دیدار داشته باشند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد