امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۳-۷-۷۰۰x525

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان؛ سالهاست مردم شهرستان های مسجدسلیمان ،لالی،اندیکا و هفتکل هزارو یک خطر را به جان می خرند وبرای استفاده از دستگاه ام آر آی به مرکز استان وشهرهای همجوار دیگر سفر می کنند که این امر علاوه بر خطرات بیشمار وصرف هزینه بسیار، نارضایتی مردم این حوزه را در پی داشت.
بالاخره بعد از سالها انتظار با همت و پیگیری های مستمر علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان این دستگاه جهت رفاه حال شهروندان خریداری و وارد مسجدسلیمان شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان این دستگاه که امروز صبح اولین قطعات آن وارد شهرستان شده ، یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه هایی است که در دنیا وجود دارد وقیمت تقریبی آن هفت الی هشت میلیارد تومان می باشد که عدم محدودیت وزنی یکی از مزیت های این دستگاه می باشد.

۲-۶-۷۰۰x525

نصب این دستگاه وهمچنین آماده سازی ساختمان آن یک ونیم تا دوماه به طول خواهد انجامید و این دستگاه قرار است در ساختمان اداری بیمارستان ۲۲ بهمن سابق نصب گردد که این امر باعث رونق گرفتن مناطق همجوار و توریسم درمانی ، رضایت وآسایش شهروندان می گردد.

۱-۲۳-۷۰۰x525

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد