امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۲۰۷۰۰۰۰۴۴_Test_PhotoH

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا شریعتی ظهر دیروز در حاشیه آیین کلنگ زنی عملیات احداث باند دوم بزرگراه هفتکل – باغملک که به طول ۵۲ کیلومتر است اظهار کرد: همه مسئولین با استفاده از تمام تلاش و زحمت‌های خود برای احداث و عملیاتی شدن این پروژه کمک کردند برخی با صدای بلند و برخی با صدای آرام و به هر حال همه ما باید همت کنیم با آرامش به سوی پیشرفت منافع خوزستان قدم برداریم.

وی افزود: شهری که از کنار سد‌ها و رودخانه‌ها قرار دارد به هیچ عنوان پذیرفته نیست که مشکل آب شرب داشته باشد لذا همه ما در قبال این امر و کمبود‌ها مسؤول هستیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه زمین‌های موجود در باغملک و ایذه، کلاس یک هستند و از هیچ کاستی و عیبی برخوردار نیستند گفت: زمین‌های کشاورزی این منطقه تنها به آب احتیاج دارد که خوشبختانه با توجه به اعتبارات و فاینانس‌های موجود و همچنین پیگیری‌های مجدانه مسوولان این منطقه مسئله آب به سرعت در زمان کوتاه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از راه‌های کشور به استان خوزستان تعلق دارد عنوان کرد: با توجه به اعتبارات مشخص شده در بودجه کشور، سهم استان خوزستان مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار تنها مبلغ ۷۰ میلیارد تومان آن به راه‌های استان اختصاص دارد این در حالی است که استان ۳۰ درصد راه‌ها را تشکیل می‌دهد و تنها ۱۰ درصد اعتبارات به آن اختصاص دارد اما انتظار می‌رود که این مقدار اعتبارات متناسب با اندازهٔ راه‌های استان باشد.

شریعتی اظهار کرد: نسبت به راه‌های استان بسیار بی‌توجهی شده که با رایزنی‌ها با وزیر کشور در خصوص افزایش اعتبارت و اهتمام دولت به این امر تصمیم گرفته شده تا از محل اسناد خزانه کشور، کسری موجود در اعتبارات راه‌های استان خوزستان جبران شود.

وی در پایان اظهار کرد: همه اول خود من و همچنین مجمع نمایندگان استان خوزستان باید در هنگام نوشتن بودجه بسیج شویم که با توجه به ردیف‌های بودجه سهم استان را در راه‌ها به ۳۰ درصد برسانیم تا راه‌های استان را ایمن کنیم زیرا استان در حمل مسافر سوم ولی از لحاظ استاندارد راه‌ها رتبه ششم در کشور را دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد