امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۳۴۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عباس حسینی پویا سه شنبه (۱۰ مردادماه)، در حاشیه بازدید از وضعیت اتاق برق، تجهیزات و سیم‌کشی داخلی برق پارک شهربازی پادادشهر اهواز با بیان این‌که تجهیزات این پارک شهربازی غیر استاندارد و خطر آفرین است، اظهار کرد: در حال حاضر طبق مشاهدات به عمل آمده و گزارش‌هایی که مهندسین برق ارائه کردند پارک شهربازی که باید محلی امن برای تفریحات سالم خانواده‌ها و به‌ویژه فرزندان آنان باشد، نیست و شاهد وضعیت غیراستاندارد و خطرآفرین تجهیزات برق این پارک هستیم.

 

وی افزود: در بازدید از پارک شهربازی پادادشهر اهواز شاهد تجهیزات خطرآفرین برق و نحوه غلط کابل‌کشی در داخل محوطه پارک بودیم. در این زمینه باید با تشکیل جلسه تخصصی با حضور مسئولین و متولیان امر این مشکلات به سرعت حل و تجهیزات برق این پارک به شکل استاندارد و مطلوب درآیند.

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته شاهد وضعیت نامناسبی در برخی از بخش‌های پارک بودیم. در بعضی از بخش‌های پارک بیرون‌زدگی سیم‌های بدون عایق در سطح معابر مشاهده شد که این مساله خطر آفرین است و باید به آن به سرعت رسیدگی شود.

 

در این بازدید عبدالحمید عباس شیاری، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اهواز نیز گفت: در بازدیدی که انجام گرفت، تابلوها و تجهیزات برق داخلی و نحوه سیم‌کشی موجود در پارک کاملا غیراستاندارد بود و هر آن ممکن است این تجهیزات دچار نقص فنی شده و خطر آفرین شوند.

 

وی افزود: کابل‌کشی نیز به‌ گونه‌ای انجام شده است که اگر به هر علت کابل‌های موجود دچار حریق شوند، تمام نرده‌های فلزی و تجهیزات منصوبه در محوطه پارک که با کابل برق در ارتباط باشند ممکن است برق‎دار شده و خدای ناکرده باعث برق گرفتگی و حتی منجر به فوت مراجعین شوند.

 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اهواز  تصریح کرد: باید یادآور شویم تا پیش از کنتور برق در حوزه وظایف این شرکت است و تجهیز و نگهداری بعد از کنتور برق در حوزه مسئولیت و نگهداری مشترک خواهد بود.

 

شیاری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان خوزستان عنوان کرد: متاسفانه همین شکل از بی نظمی تجهیزات داخلی برق غیراستاندارد را در پاساژهای سطح شهر اهواز نیز شاهد هستیم که علاوه با غیر استاندارد بودن، از برق به صورت غیرمجاز استفاده می‌شود و زمینه حوادث ناگواری همچون پاساژی که چندی پیش در اهواز طعمه حریق شد را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد