امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۳۴۲

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنجشنبه (۱۲ مردادماه) آغاز می شود و سه تیم لیگ برتری خوزستان رودرروی حریفان خود قرار می‌گیرند.

سایپا – نفت آبادان

نفت آبادانِ شاداب و با انگیزه که در هفته اول موفق شد تیم خوب استقلال تهران را از پیش‌رو بردارد، در هفته دوم لیگ باید به مصاف سایپایی برود که امسال مجددا به علی دایی سپرده شده است.

این بازی می‌تواند برای هر دو تیم حائز اهمیت باشد؛ فراز کمالوند می‌خواهد برد برابر استقلال تهران را این‌بار مقابل سایپا به هواداران تیمش هدیه کند و دایی هم می‌خواهد به اولین پیروزی در لیگ برتر برسد.

نفت‌ آبادان برای بازی مقابل سایپا محرومی ندارد؛ با این حال هنوز حضور مرتضی اسدی که در نیمه اول بازی برابر استقلال تهران مصدم شد، در دیدار هفته دوم مشخص نیست.

نفت آبادان از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه (۱۲ مردادماه) میهمان تیم سایپا است.

فولادخوزستان – نفت تهران

فولادِ متحول‌شده که در هفته اول شکست تلخی برابر تیم پرمهره و منسجم پرسپولیس تجربه کرد، این هفته باید رودرروی نفت تهرانی قرار بگیرد که اگرچه دیر به لیگ برتر رسید ولی با پیروزی در هفته اول نشان داد که تیمی نباید آن را دست کم بگیرد.

پورموسوی که می‌خواهد به اولین برد خود با فولاد دست پیدا کند، در حالی پا به میدان هفته دوم می‌گذارد که در حال حاضر هفت بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد؛ مصدومیت‌های یکباره که دست سید فولاد را حسابی خالی کرده است.

فولاد برای این بازی پیمان شیرزدای، رحیم زهیوی، ایوب والی، امیر زلیکانی، سینا مریدی و گلزاری را ندارد و حضور عاشوری نیز ۵۰ – ۵۰ است.

فولادی‌ها از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنج‌شنبه میزبان تیم نفت تهران هستند.

استقلال تهران – استقلال خوزستان

شاگردان ویسی در هفته اول لیگ برتر به مصاف تیم تراکتورسازی رفتند و در حالی که بازی بدون گل، در آستانه اتمام بود، ضربه کاشته دورقی فراتر از دستان گلر حریف وارد دروازه شد تا آبی‌پوشان خوزستانی لیگ را به خوبی آغاز کنند.

ویسی که پس از بازگشت به استقلال‌خوزستان، دست به جوانگرایی و جذب بازیکنان گم‌نام زد، در هفته دوم لیگ برتر باید با تیمی جوان و بازیکنانی که شاید یشتر آن ها تجربه بازی در آزادی را ندارند، به مصاف تیم پرمهره و باتجربه علیرضا منصوریان برود. این بازی نیز برای هر دو تیم اهمیت دارد؛ شاگردان ویسی به دنبال تداوم موفقیت خود و استقلالی‌های پایتخت به دنبال جبران شکست برابر نفت‌آبادان هستند.

ویسی برای این بازی تمام شاگردان خود را در اختیار دارد.

این بازی از ساعت ۲۱ روز جمعه (۱۳ مردادماه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد