امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

۲۱۹۲۹۷۲

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سید نور محمدپور شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اشتغال خوزستان اظهار کرد: از جمله این دستگاه ها می توان به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و راه و شهرسازی اشاره کرد.

وی افزود: جمعا ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه مشاغل خانگی به بانک های سپه (۱۲۰)، مسکن (۳۰) و تجارت (۱۷۰) ابلاغ شد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد: جمعا ۸۶۹ طرح از سوی صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، ارشاد، کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی ارائه شد.

محمدپور گفت: رسته ها و اشتغال پیشنهادی استان خوزستان در طرح تکاپو در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت ارائه شده است. هر کدام از این بخش ها شامل مشاغل متعددی است که از آن جمله می توان به خدمات سلامت و پزشکی، کسب و کارهای فرهنگی، صنایع دستی و روستایی، خدمات حمل و نقل، اکوکمپ طبیعت گردی، فرآوری خرما، گیاهان دارویی، آبزی پروری و شیلات، کشت گلخانه ای، دامپروری، زنبورداری و طیور، پوشاک، خدمات فنی و مهندسی (نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد)، صنعت کشتی سازی و صنایع تبدیلی مواد غذایی اشاره کرد.

بر همین اساس، معرفی مجموعه برنامه اشتغال فراگیر (دستورالعمل اجرایی طرح مشوق های بیمه کارفرمایی، سهم استانی از اعتبار ابلاغی موضوع تسهیلات مشاغل خانگی سال جاری)، بررسی مجدد رسته های اولویت دار پراشتغال (طرح تکاپو)، گزارش اقدامات انجام شده در خصوص اخذ برنامه های اشتغالزایی دستگاه های اجرایی و طرح تعهد اشتغال ناشی از آن (سامانه رصد)، گزارش سامانه یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات نیروی کار و فرصت های شغلی و گزارش اداره کل بنادر در خصوص برنامه های عملیاتی و بسته اشتغال پایدار استان در سال جاری دستور کارهای این جلسه بودند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد