امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۵۱۵۲۲۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در ارتباط تلفنی با شورای برنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: مصوبه دولت را دنبال می کنیم و تاکنون مشکل خاصی نبوده است.

وی افزود: آب شرب شروع به کار کرده و در شمال شرق خوزستان نیز کارهای لازم را انجام می دهیم؛ در جنوب شرق نیز در حال مطالعه هستیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: جلسات فاضلاب و برق را نیز با حضور مسئولان ملی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار کردیم؛ ظرف این هفته تا هفته آینده با مسئولان وزارت نیرو در حوزه برق و فاضلاب ابلاغ هماهنگی ها را داریم.

شریعتی بیان کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان حوزه ریزگردها را نیز به استان اختصاص می دهند و تلاش می شود که به جای ۴۲ هزار هکتار کار را برای ۶۰ هزار هکتار عملیاتی کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری یک سری اختلافات با وزارت نیرو پیش آمده که به محض حل شدن آنها شاهد تکمیل آن هستیم.

استاندار خوزستان گفت: معدود مصوبات هیئت دولت است که خیلی جدی دنبال می شود و هر کدام به نوبه خود اجرایی می شوند.

شریعتی یادآور شد: برق منطقه ای خوزستان ۳۰ پست برق را تملک کرده و با وجود اینکه در سال ۹۴ تنها سه پست برق ساخته شد ولی امیدواریم جبران مافات گذشته شود و وضعیت برق استان بهبود پیدا کرده و شاهد پایداری برق خوزستان باشیم.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد