امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_2017-07-30_18-17-50

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان در بهبهان، استاندار خوزستان در حاشیه آیین کلنگزنی این دو قطعه با اشاره به لزوم استفاده از تمام ظرفیتهای موجود جهت توسعه راه های مواصلاتی جاده ای و ریلی در استان، گفت : یکی از سیاستهای مهم دولت تدبیر و امید در کشور رفع محرومیت و عقب ماندگی در بخشهای مختلف است که این تلاش و این سیاست در استان نمود بیشتری دارد و در این زمینه عزم جدی وجود دارد .

وی افزود : از آنجا که این دو قطعه دو نقطه حادثه خیز در شهرستان بهبهان و قسمتی از کریدور مواصلاتی جنوب و تنها راه ارتباطی به استان های بوشهر ، هرمزگان و فارس است لذا باید در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری برسد و در این راستا با تامین اعتبار لازم از محل منابع تعیین شده باید روند اجرای این طرح با بهره گیری از پیمانکار قوی با شتاب بیشتری اجرا شود.

وی ادامه داد : امید است همه ما مسئولین در جهت توسعه زیرساختهای استان گام برداریم تا بتوانیم شرایط سرمایه گذاری در استان را بیش از پیش افزایش دهیم که منجر به ایجاد ثروت و تحرک در اقتصاد استان بشود ، ما باید تلاش کنیم تا با ایجاد ظرفیتهای جدید ، استان را تبدیل به یک کارگاه بزرگ کنیم و محیط را برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهیا کنیم .

شریعتی در پایان صحبتهای خود تصریح کرد : ما نباید به بخش خصوصی به عنوان یک رقیب نگاه کنیم بلکه باید با ایجاد محیطی امن برای سرمایه گذار و رفع موانع پیش رو و حذف بوروکراسی های موجود اقتصاد خوزستان را گسترده تر کنیم چون سرمایه گذاری باعث ایجاد شغل مستمر می شود و منشاء خیر برای مردم استان است .

گفتنی است که باند دوم محور بهبهان – زیدون به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و باند دوم سه راهی آغاجاری – رامهرمز به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

خبرنگار: محمدخلیجی/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد