امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۶۰۴۰۴۰۰۰۵۰۸_Test_PhotoH

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: کوروش بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش دمای هوا در استان این هفته نیز ادامه خواهد داشت و پیش بینی‌ می‌شود این رویه تا اواخر هفته همچنان ادامه یابد.

وی در خصوص علت افزایش دمای هوا در استان خوزستان در روزهای گذشته نیز گفت: استقرار سامانه پرارتفاع جنب حاره‌ای بر روی منطقه علت این گرما است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به شروع پدیده شرجی خرماپزان در سطح استان خوزستان گفت: این پدیده در حال حاضر در سواحل جنوبی استان مستقر است اما از روز چهارشنبه رطوبت افزایش خواهد یافت.

بهادری افزود: استقرار زبانه کم فشار سطح زمین و جنوبی شدن جریانات، باعث افزایش رطوبت هوا از روز چهارشنبه است و این پدیده تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از احتمال ورود توده جدید ریزگردها به خوزستان از واسط فردا خبر داد و اظهار کرد: افزایش وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید، برخواستن گرد و غبار محلی را به دنبال دارد بطوری که مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هوا از احتمال کاهش دید افقی در مناطق غربی و سپس برای ساعاتی در مناطق مرکزی استان خوزستان از اواسط وقت فردا خبر داده است.

منبع:خبرگزاری فارس – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد