امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۰۸۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علیرضا شکرخدایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز به منظور برخی تعمیرات پیشگیرانه به تقاضای برق منطقه‌ای خوزستان جهت رفع اشکال گداختگی در برخی از تجهیزات ایستگاه تغذیه‌کننده بخش‌هایی از منطقه کوی ملت، از ساعت ۶ تا ۸ صبح خاموشی با برنامه‌ای اعمال شد.

وی افزود: علت بروز این اشکالات، افزایش بیش از حد بار شبکه در اثر عدم رعایت الگوی مصرف به ویژه در ساعت پیک یا اوج مصرف توسط برخی ساکنین در منطقه بود که به تقاضای شرکت برق منطقه‌ای این خاموشی با برنامه اعمال شد.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد وضعیت عادی در شبکه برق اهواز هستیم اما در مناطقی که مشترکان آن‌ها الگوی مصرف برق را در ساعات پیک رعایت نکنند، شاهد قطعی برق خواهیم بود.

شکرخدایی عنوان کرد: در ساعت پیک مصرف شهروندان اهوازی الگوی مصرف را رعایت کنند و تنها کولرهایی را که موردنیاز آن‌ها است، روشن کنند. زمانی که بار بالا می‌رود، مشکلاتی برای شبکه به وجود می‌آید که باعث قطعی برق مناطق می‌شود؛ بنابراین مردم می‌توانند با رعایت الگوی مصرف به کاهش قطعی برق در اهواز کمک کنند.

وی اظهار کرد: در برخی از مناطق اهواز نیز جهت تقویت شبکه، نیروهای شرکت توزیع برق اهواز اقدام به نسب ترانس می‌کنند که برای این کار برق آن خیابان یا چند خانه قطع می‌شود و پس از نصب، مجددا برق وصل خواهد شد؛ این کار در راستای تقویت شبکه است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: امیدواریم در ساعات پیک مصرف که از ۱۳ تا ۱۷ بعدازظهر و از زمان غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ شب است، مردم الگوی مصرف را رعایت کنند تا شاهد قطعی برق مناطقی که مشترکان آن‌ها الگوی مصرف برق را در ساعات پیک مصرف رعایت نمی‌کنند نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد