امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

hse (2)

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، طی این اقدام یک دستگاه خودروی تانکر پشتیبان آب ایمنی و آتش نشانی با حفظ قابلیت موجود با نصب مانیتور اطفای آتش به خودروی  WATER TENDER ارتقا یافت .

در این اقدام که با همت پرسنل ایستگاه آتش نشانی مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت گرفت یک دستگاه تانکر ۱۸۰۰۰ لیتری آب رسان پشتیبان به مجموعه ی خودروهای اطفای آتش این شرکت افزوده شد تا موجب افزایش توان عملیاتی و چابکی هر چه بیشتر ناوگان خودروهای عملیاتی این ایستگاه شود .

هدف از این اقدام که با تأکید بر اصل اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در هزینه ها صورت گرفت افزایش و توسعه ناوگان آتش نشانی برای هم افزایی توان عملیاتی خودروهای آتش نشانی و اطفای آتش که امکان حضور همزمان سایر خودروهای عملیاتی مشابه میسر نیست می باشد .

همچنین این اقدام موجب می شود تا با توجه به گستردگی حوزه ی عملیاتی و جغرافیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در صورت وقوع آتش سوزی جنگل ها و مراتع و همچنین آتش سوزی های درون شهری ، حضور تیم امداد و اطفای آتش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که پیش از این نیز در مواقع لزوم حضوری موثر و چشمگیر داشته اند نسبت به گذشته پر رنگ تر و فعال تر گردد .

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد