امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۶۰۷۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص طرح توزیع مواد مخدر دولتی اظهار کرد: معتقدم این طرح به شکلی که اکنون در کشور مطرح و نقل می‌شود نه تنها اثربخش نخواهد بود و کمکی به حل مسائل نمی‌کند بلکه بدآموزی نیز دارد و موجب شکسته شدن قبح برخی امور می‌شود.

وی ادامه داد: مصرف «مواد مخدر» امری عادی نیست. چنین طرحی آن گونه که در کشور مطرح است موجب عادی شدن این قضیه می‌شود. بحث اعتیاد و مواد مخدر یک آسیب و نابسامانی در جامعه است و نباید با آن عادی برخورد کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با انتقاد از نوع نام گرفتن و شکل مطرح شدن طرح توزیع مواد مخدر دولتی در جامعه تصریح کرد: مواد مخدر، مواد غذایی نیست که توزیع شود. این طرح اکنون به شکل بسیار بدی در سطح کشور مطرح شده است و معتقدم اصل این طرح به هیچ وجه به شکلی که مطرح شده، ‌نیست.

حسین‌زاده افزود: نام این طرح بسیار غلط‌انداز است و بدآموزی دارد. طرح توزیع مواد مخدر دولتی آن گونه که امروزه در جامعه توصیف می‌شود نه تنها نتایج و کارکرد مثبت نخواهد داشت بلکه تبعاتی بسیار منفی به همراه دارد و موجب گسترش بسیاری از مسائل خواهد شد.

وی با بیان این‌که طرح توزیع مواد مخدر دولتی یک طرح جایگزین محدود است، عنوان کرد: مطالعات و بررسی تمام ابعاد پیرامون این طرح حتما باید انجام شود. در یک شرایط بسیار محدود قصد دارند از این طرح برای کاهش رشد توزیع مواد مخدر استفاده کنند اما به هیچ وجه بحث توزیع مواد مخدر صحیح نیست. معتقدم این طرح به شکلی که اکنون مطرح است خود موجب ایجاد یک مافیا می‌شود.
منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد