امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۸۲۷۱۰۴۲۲۱۱۸۴۹۲۳۱۱۷۴ (۱)

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام موکب‌هایی که در ایام اربعین برپا می‌شود مردمی است که ما تلاش می‌کنیم این مشارکت و حضور مردم حفظ شود و هر سال بهتر از سال قبل باشد.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که در اربعین حسینی امسال ۴۰۰ موکب در مرز چذابه مستقر شوند و همین تعداد نیز در مرز شلمچه در خرمشهر برپا شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان اضافه کرد: همچنین قصد داریم از منطقه عین ۲ اهواز تا مرز چذابه نیز ۱۰۰ موکب مردمی برپا شود تا به زائران حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنند.

وی در همین ارتباط گفت: همچنین پیشنهاد دادیم که از ورودی‌های استان خوزستان از سمت استان‌های دیگر مانند چهارمحال بختیاری و لرستان نیز ۱۰۰ موکب تا مرز شلچه برپا شود.

موسوی هدف از برپایی موکب‌ها را پذیرایی از زائران اربعین اعلام کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم ما در خوزستان، آمادگی برای بازگشت زائران از کربلا است که اسکان و پذیرایی از آنها در اولویت‌های کار ما قرار دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان خاطرنشان کرد: تمام اقلام مورد نیاز موکب‌ها در ایام اربعین حسینی در مرزهای خوزستان را مردم تامین می‌کنند و این مواکب به صورت مردمی اداره می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد