امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۵۹۶۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: جا دارد از همه هواداران تیمم تشکر کنم. این برد را به همه آن‌ها و روح پدر عزیزم تقدیم می کنم چرا که او در این شهر به دنیا آمده بود. می‌دانم که مردم خوشحال هستند. مردم حمایت بی‌دریغی از ما انجام دادند. البته ما هیچ وقت زیاده‌خواه نیستیم و استحقاق پیروزی با بیش از سه گل را داشتیم.

وی بیان کرد: بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر شدند. فکر می‌کردم بعد از هفته ششم این طور بازی کنیم. شور هواداران کمک کرد که روی غلطک بیافتیم. ما اول راه هستیم. مدیریت باشگاه، هیات مدیره و رییس منطقه آزاد همه دست به دست هم دادند تا بعد از سال‌ها تیم خوبی داشته باشیم. خوشحالم طلسم استقلال شکسته شد. فکر می کنم اگر توپ های ما گل می شد بهتر نتیجه می گرفتیم. استقلال هم تیم خوبی بود و فکر می کنم مستحق برد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: مرتضی اسدی یک ضربه محکم خورد و کشاله او ضربه دیده است. از نظر روحی خیلی به او وابسته هستم و تا به حال سابقه بازی بدون او را نداشتم. بازیکنان ما در نبود او به خوبی بازی کردند و دعا می‌کنم مشکل او جدی نباشد و خیلی سریع به تیم اضافه شود.

وی با دفاع از عملکرد کرار جاسم گفت: من مراقب بودم کرار آسیب نبیند. اگر می‌باختیم هم این حرف را می‌زدند. شما مگنو باتیستا را هم ببینید. من این‌جا به عده قلیلی که همیشه در کار صنعت نفت گذاشتند و نگذاشتند این تیم پا بگیرد، می گویم بروید کنار و بگذارید تیم پا بگیرد. می‌خواهیم رتبه تک رقمی بگیریم و هر چقدر بتوانیم بهتر نتیجه می گیریم.

کمالوند افزود: روزی که می خواستم کرار را بیاورم می‌گفتند او حاشیه دارد، گفتم کنترل او با من است. با این که ۱۲ روز تمرین نکرده بود، امروز خوب بازی کرد. تیم ما ان‌شاء‌الله بهتر هم می شود.

وی در پایان گفت: تا فردا صبح می‌خواهیم خوشحال باشیم.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد