امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۶۱۱۴۰۸-۷۱۷۶۸۲۰۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: بهروز مکوندی روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: با توجه به بروز مشکلات مالی، ستون اصلی تیم فصل قبل خود را از دست دادیم و در این فصل سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که در غیاب عبدالله ویسی در نشست خبری حاضر شده بود افزود: این اولین بازی فصل است و هنوز تیم های شکل واقعی خود را پیدا نکرده اند اگر چه در بازی فردا هر دو تیم برای کسب نتیجه وارد میدان می شوند اما بازیکنان ما باید از امتیاز میزبانی به نحو خوبی استفاده کنند.
وی با بیان این که سعی خواهیم کرد شرایط بازیکنان را از نظر تاکتیکی به نقطه مطلوب برسانیم افزود: تراکتورسازی تیم خوبی است که بازیکنان قبلی خود را حفظ کرده است. نسبت به سرمربی جدید این تیم گل‌محمدی شناخت خوبی داریم و سعی خواهیم کرد از این موضوع به خوبی استفاده کرده و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.
مکوندی در ادامه به جذب بازیکن خارجی در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: در روزهای آینده اگر شرایط مالی خوبی داشته باشیم، بازیکن خارجی مدنظرمان را جذب می‌کنیم.
وی ضمن عذرخواهی بخاطر غیبت ویسی دراین مصاحبه گفت: به‌عنوان مربی از من خواسته شد در نشست خبری حضور داشته باشم اگر چه در ادامه لیگ آقای ویسی در نشست‌ها حاضر می شوند از طرفی من هم به عنوان مربی تیم می‌توانم پاسخگو باشم.
مربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه کناره گیری و قهر آقای ویسی از تیم صحت دارد گفت: به تازگی اسپانسر تیم- شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه – مشخص شهد و غیبت ویسی به دلیل حضورش در جلسه مشترک با اسپانسر است اما این که او از تیم قهر کرده است من از این موضوع اطلاعی ندارم.
وی به غیبت جونیور، بازیکن برزیلی این تیم در بازی مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: او در تمرینات ما شرکت می کند اما هنوز کارهای اداری نقل‌وانتقال او انجام نشده است و نمی‌توانیم در بازی فردا از این بازیکن استفاده کنیم.
مکوندی در پاسخ به این سؤال که آیا این باشگاه جدایی زبیدی، ماهینی، شریفی را پیگیری می‌کند گفت: این بازیکن‌ها قراردادشان را فسخ یک ‌طرفه کردند که ما همچنان پیگیر وضعیت آنها هستیم. کمیته تعیین وضعیت به پرونده آنها رسیدگی می‌کند و اگر فسخ قرارداد قانونی نباشد بازیکنان محروم می‌شوند. اگر هم رأی به نفع بازیکن صادر شود، همه چیز قانونی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد