امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۵۴۸۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: رحیم میدانی عصر روز گذشته (یکشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز با اشاره به این‌که پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد، این تصفیه‌خانه را به بهره‌برداری کامل نزدیک ساخته است، نسبت به پیگیری مستمر مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در ایجاد تعامل با مشاورین و پیمانکاران در راستای خروج این پروژه از حالت رکود ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: خوشبختانه با تدبیر مدیریت جدید این مجموعه و با بهره‌مندی از حمایت و ظرفیت‌های موجود در استان، این پروژه فعال شد و ان‌شاالله با تامین منابع مالی به زودی وارد مدار می‌شود.

معاون وزیر نیرو در ادامه بازدید ابراز امیدواری کرد با اعمال یک برنامه زمان‌بندی فشرده تا اواخر مردادماه جاری، ۲۵ درصد از ظرفیت این تاسیسات معادل تقریبا ۲۵هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب در شبانه‌روز وارد مدار بشود.

میدانی با اشاره به عملکرد شرکت آبفا اهواز نسبت به مشکلات حوزه آب و به ویژه فاضلاب در این کلانشهر، اظهار کرد: در جلسه‌ای که اخیرا با وزیر نیرو برگزار کردیم تاکید خاص ایشان بر ارائه یک برنامه مدون توسط آبفای اهواز بود.

وی این برنامه مدون را به عنوان یک مبنا شامل کارهای کوتاه و بلندمدت و منابع مالی مورد نیاز و اعلام زمان‌بندی برای وزارت نیرو عنوان کرد و گفت: چیت‌چیان خواستار ارائه یک نقشه جامع از شبکه توزیع آب شرب اهواز و همچنین تامین آب شد که باید مشکلات موجود بر اساس اولویت‌بندی اعلام شود.

میدانی در پایان بر اهمیت بسیار زیاد بهره‌برداری و نگهداری تاسیسات تصفیه خانه تاکید و خاطرنشان کرد: در وهله اول آموزش نیروهای انسانی در این راستا و بعد از آن نظارت مستمر بر تاسیسات برای شرکت‌های مهندسی آبفا کشور و اهواز در اولویت قرار گیرد، چراکه در غیراین صورت تمام تلاش و سرمایه‌های تامین شده برای شروع به کار تصفیه خانه، پایمال خواهد شد.

در ابتدای این بازدید نیز، فردوس کریمی مدیرعامل شرکت ضمن قدردانی از حمایت استاندار خوزستان، معاون عمرانی استانداری و دیگر مسئولین محلی در خصوص تامین منابع مالی و فعال سازی پروژه، گزارشی جامع از مشخصات، توان تولید و توزیع تاسیسات و تجهیزات شرکت آبفای کلانشهر اهواز و همچنین راه‌های دستیابی به شرایط مطلوب را ارایه کرد.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد