امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-11-15 11:55:41Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: من هم تمام سعی ام را می کنم تا تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ یک کنیم، هر چند همان طور که گفتم کارمان سخت است چرا که رقبای قدرتمندی از نظر امکاناتی و مالی داریم ولی ایمان دارم این موضوع، یک بخش از فوتبال است و تعیین کننده نیست و بخش اصلی این است که خودمان خیلی با اراده و قوی ظاهر شویم و اگر شرایط خوب را در مجموعه مان مهیا کنیم، فکر می کنم بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت باشگاه قرار گرفتن در جایگاه خاصی را از شما خواسته است؟ عنوان کرد: هدف این است که شرایط خیلی خوبی در لیگ یک داشته باشیم و امید داشته باشیم که لیگ برتری شویم، هر چند که سخت است ولی حضور رقبای قدرتمند باید ما را قوی تر و تلاش مان را بیشتر کند.

بختیاری زاده افزود: برای لیگ برتری شدن داشتن یکسری ویژگی ها لازم است و شاید ما این ویژگی ها را نداریم ولی تلاش مان در آن حدی است که بالای جدول باشیم.

وی در خصوص هواداران این تیم نیز گفت: مسجدسلیمان هواداران بسیار و تاریخی در فوتبال دارد و باید به آن ها حق بدهیم که از تیم انتظار داشته باشند ولی خواهش من از آن ها این است که صبور باشند و تیم را تشویق کنند و باعث شوند که بازیکنان با انگیزه باشند. به هر حال اگر هر کسی روی کار خود تمرکز داشته باشد، فکر می کنم کار خیلی خوب پیش خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص آغاز تمرینات این تیم هم عنوان کرد: از امروز (شنبه) تمرینات مان را به صورت سبک با بازیکنان فصل قبل در مسجدسلیمان آغاز می کنیم و در کنار آن به جذب بازیکن هم می پردازیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد