امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۲۱۵۱۸۵۲۳۳۶۰۹۱۰۱۸۵۹۰۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: در آستانه برگزاری هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دیدار دوستانه تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان برگزار شد.

این دیدار در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان با میزبانی نفتی‌ها برگزار شد و شاگردان عبدالله ویسی و محمود فکری به مصاف هم رفتند.

تیم نفت مسجدسلیمان، یوسف بهزادی، محمد خان‌‌احمدی، مجید ایوبی، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، صادق صادقی، یحیی بیگی، حسین دوستدار، پیمان رنجبر، محمد علی‌نژاد و احمد داودی را به میدان فرستاد که در جریان مسابقه چند تعویض نیز انجام شد.

وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، طالب ریکانی، سعید زارع، حسین صادقی و کلاودیر جونیور بازیکنان ترکیب ابتدایی استقلال خوزستان بودند.

در دقیقه ۳ بازی حکیم نصاری دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد اما این گل را میلاد خدایی در دقیقه ۲۵ پاسخ داد تا بازی به تساوی کشیده شود و نیمه نخست با این نتیجه پایان یابد.

 اما بهرام احمدی در دقیقه ۹۰ گل دوم نفت مسجدسلیمان را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا شاگردان محمود فکری در چهارمین دیدار دوستانه خود با یک تیم لیگ برتری پیروز شوند.

بازی با تیم استقلال خوزستان چهارمین بازی تدارکاتی تیم نفت مسجدسلیمان است که با یک تیم لیگ برتری انجام شد.

پیش از این تیم نفت مسجدسلیمان ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری یعنی پیکان تهران، تراکتورسازی تبریز و سیاه‌جامگان مشهد انجام داد که یک باخت، یک برد شیرین و یک تساوی به دست آورد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد