امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_2017-07-20_19-18-47
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان منوچهر موسایی گفت: عملیات پروژه احداث ساختمان کلرزنی و برق چاه سوم شهر چم گلک به پایان رسید.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیمشک ادامه داد: این پروژه در قالب تامین آب شرب سالم و بهداشتی چم گلک انجام شده است که جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر را تحت پوشش دارد.
وی افزود: سیستم تامین آب شرب چم گلک بکلی تغییر پیدا خواهد کرد، در همین رابطه پروژه ای تعریف شده که تا کنون ۷۰ درصد آن پیشرفت فیزیکی داشته است. اما با توجه به اینکه در سطح این روستا توسعه بشکل نامنظم و پراکنده انجام شده بخشی از خانه ها فاقد شبکه توزیع آب شرب هستند و بزودی و با تکمیل این پروژه ۳۰ درصد باقیمانده نیز از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.
موسایی بیان کرد: چم گلک از ۲ چاه تامین آب شرب بهره مند است که یک حلقه نیازمند اسیدشویی برای بالا آوردن سطح آب بود؛ اسیدشویی انجام شده و در حال حاضر این حلقه چاه بصورت ذخیره عمل می کند و آب شرب چم گلک از چاه دوم تامین می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در راستای تامین آب شرب با کیفیت و کمیت برای اهالی شریف روستاهای شهرستان اندیمشک گفت: تعویض الکتروپمپ شناور مجتمع آبرسانی شماره ۲ شهرک صنعتی، سیم بندی تابلو برق ستاره مثلث و نصب رله ساعت فرمان تاسیسات آبرسانی شماره ۲ شهرک دوکوهه، راه اندازی مدار فرمان پمپ کلریناتور گازی ایستگاه تقویت فشار بالارود و نصب دستگاه کلریناتور گازی مخزن شهر بیدروبه و پایدار شدن کلر باقیمانده بخشی از اقدامات انجام شده طی یکماه گذشته بوده است.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیمشک ادامه داد: سرویس و راه اندازی کلریناتور گازی مجتمع امیرسیف، سرویس و راه اندازی و تعویض سوپاپ چتری کلریناتور مایع شهر آزادی، رفع گرفتگی لوله فلزی ۵/۱ اینچ روستای جااردو به طول ۵۰۰ متر، رفع ۷ مورد شکستگی در روستاهای جااردو و دوکوهه، نصب لوله فلزی ۴ اینچ پایه برق موتورخانه روستای سرتاف، تعویض سوپاپ ۴ اینچ پمپ روستای جوروند و نصب یک باب درب فلزی دریچه بازدید مخزن مجتمع بالارود از دیگرر اقدامات انجام شده در راستای بهبود کیفیت و کمیت آب شرب روستاهای شهرستان اندیمشک بوده است.
گفتنی است با توسعه جمعیتی و ابنیه روستای چم گلک این منطقه به شهر تبدیل شده است اما همچناان تحت پوشش آبرسانی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیمشک قرار دارد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد