امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

Pic.817

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، کامران حدادی مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این خبر گفت ؛ این برنامه با هدف ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق و آشنایی مردم شریف استان خوزستان با تلاش های صورت گرفته در خصوص تامین وتوزیع برق پایدار تولید و در حال پخش از صدای مرکز خوزستان است.

وی ادامه داد، معرفی ادارات برق شهرستان ها در استان خوزستان و تشریح اقدام های صورت گرفته برای توسعه شبکه برق، بیان چالش های عمده صنعت توزیع برق در فصول گرم سال و تبیین روش های همیاری مردم، بحث های کارشناسی و موارد مرتبط با حوزه صنعت برق از بخش های مختلف این برنامه رادیویی می باشد.

حدادی افزود؛ روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله تولید فیلمهای مستند، انیمیشن، کتاب شعر کودکان و سایراقدام ها در زمینه مدیریت مصرف برق ، تلاش می کند تا بستر لازم را برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ صرفه جویی فراهم آورد.

وی خاطر نشان کرد، ساخت و پخش ۳ فیلم مستند با اسامی عبور از غبار، سفیران روشنایی و در مسیر روشنایی از سایر فعالیت های فرهنگی این روابط عمومی برای ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق و همچنین بیان تلاش ها و زحمات صورت گرفته برای پایداری برق می باشد که این فیلم ها از سیمای مرکز خوزستان در حال پخش می باشد.

بر اساس این گزارش برنامه رادیویی برق و زندگی  روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۳:۳۰ تا پیش از خبر ساعت ۱۴ به تهیه کنندگی روابط عمومی برق خوزستان، در حال پخش می باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد