امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

بهبهان-۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از آلبوم موسیقی سنتی تحت عنوان حنا حنا به خوانندگی سجاد دبستان پور در بهبهان رونمایی شد.

شایان ذکر است علی مظفری فرماندار بهبهان به همراه اساتید و هنرمندان بهبهانی در آیین رونمایی از این آلبوم حضور داشتند

گفتنی است در این مراسم که در تاریخ ۱۵ تیرماه و در محل تالار ارشاد بهبهان برگزار گردید دولتی مختاران از جامعه شناسان بهبهانی و همچنین دکتر عزیزالله سالاری استاد دانشکده صدا و سیما و تنی چند از اساتید انجمن شعر و موسیقی به ایراد سخنرانی پرداختند

در این اثر ارزشمند محلی بهبهانی که در آن قطعاتی قدیمی از موسیقی بهبهان در فرم ، سازبندی و تنظیمی جدید صورت گرفته مرتضی قنبرنسب : نوازنده نی و سرپرست گروه ، حمید سروری زاده نوازنده سه تار ، تنبک و دف، مهران وحیدیان نوازنده سنتور ، امیرحسین سید نوازنده کمانچه به عنوان نوازنده حضور داشته اند.

همچنین کار تنظیم ، میکس و مسترینگ این آلبوم خاطره انگیز را مجتبی صادقی، کامبیز جهانبخش و سعید رضایی می باشد.

لازم به ذکر است اشعار این اثر از شاعران بنام بهبهان همچون آقای عباس سلطانی، زنده یاد محمد حسین مرتب (شاعر تلواسه دار بهبهان) ، زنده یاد سید محمد سید، زنده یاد عبدالحسین عتیق و همچنین آهنگی محلی از حسین تجلی می باشد.

لازم به توضیح است در مراسم رونمایی علاوه بر سخنرانی و پخش دو تراکت از این آلبوم ، گروه موسیقی عشاق نیز به اجرای موسیقی بطور زنده پرداخت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

دیدگاه ها (۱ دیدگاه)

  1. zoodweb.com

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد