امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۴۹۴۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حمید قنبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اولین پژوهش‌سرا عشایری استان تحت عنوان پژوهش‌سرای خواجه‌نصیرالدین طوسی در منطقه سوسن شهرستان ایذه در سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مختلفی که انجام شد درنهایت اردیبهشت‌ماه ۹۶ موفق شدیم مجوز ایجاد این پژوهش‌سرا را اخذ کنیم و هم‌اکنون در حال تجهیز این پژوهش‌سرا هستیم تا دانش‌آموزان عشایری بتوانند مهارت‌های فرهنگی، پژوهشی و فنی مختلفی را در این مرکز کسب کنند.

مدیر آموزش ‌و ‌پرورش عشایر خوزستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده است تا پارک علم و فناوری خوزستان از طریق این مرکز بافت جامعه عشایری، مطالبات و نیازهای این جامعه را بررسی کند؛ همچنین بنیاد قلم‌چی قرار است در تأمین تجهیزات کتابخانه این پژوهش‌سرا همکاری کند.

قنبری خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی پژوهش‌سرا، در واقع شناسایی استعدادها و نخبگان عشایری است و در درجه دوم نیز به‌دنبال توسعه نیروی انسانی کارآمد و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان برای کمک به کشور هستیم. راه‌اندازی این پژوهش‌سرا ازنظر کمی و کیفی تأثیرات مفید بسیاری برای دانش‌آموزان عشایری خواهد داشت.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد