امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۴۸۸۷
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این خصوص گفت: با توجه به انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت سهامی بیمه رازی، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو این صندوق می‌توانند از ۱۹ تیر ۹۶ به مدت ۲۰ روز با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.
جوروند افزود: صندوق اعتبار هنر همچون سالیان گذشته در زمینه ارتقای سطح سلامت و رفاه خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور و تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از ابتدای تیر ۹۶ تا ۳۱ خرداد ۹۷ ارایه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در تنظیم قرارداد با شرکت بیمه تلاش شده است با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از جامعه هدف، تعهدات درمانی در مقایسه با سالیان گذشته به نسبت قابل توجهی ارتقا یابد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین گفت: شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر بعد از این اعلام خواهد شد.
منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد