امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

IMG-20170714-WA0001-700x524

باشگاه خبرنگاران تقفکر جوان: این جاده و پل که ۴ سال متوقف و رها شده بود در اقدامی مشترک توسط اداره کل راه و شهرسازی وسازمان اب و برق خوزستان و با مدیریت مهندس رحمانی و مهندس شمسایی و همچنین مجری گری پروژه توسط مهندس علی عیدی وندی از سوی اداره کل راه وشهرسازی و مهندس افشاری از سوی سازمان اب و برق با تقسیم کار و استفاده از بیانات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با استفاده از تمامی ظرفیت های دو دستگاه، عملیات سنگین جاده و پل انجام گردید و به ثمر نشست.

مهندس عیدیوندی مجری این پروژه در گفتگو باخبرنگاران گفت: عملیات خاکی جاده های طرفین پل به طول ٣.۵ کیلومتر شامل ٨۵ هزار عملیات خاکبرداری و ١۶ هزار متر مکعب خاکریزی توسط اداره کل راه و شهرسازی و ادارت مسجدسلیمان و اندیکا انجام گردید. وی ادامه داد: تکمیل و احداث پل ۵۵ متری در کم ترین زمان ممکن جمعا با اعتباری بالغ بر ٣ میلیاردتومان توسط اداره کل راه و شهریازی انجام شد. عیدیوندی گفت: همچنین روکش اسفالت جاده های طرفین پل شامل زیر سازی و روسازی با اعتباری بالغ بر ٧٠٠ میلبون تومان توسط سازمان اب و برق خوزستان و پشتیبانی عملیات خاکی به صورت کامل توسط سد شهید عباسپور انجام گردید.

عیدیوندی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های بی وقفه و پیگیری های مجدانه مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: بی شک نقش مهندس ظاهری در به سرانجام رساندن این پروژه غیرقابل انکار است که در همین جا از ایشان تشکر وقدردانی می نمایم. همچنین جادارد از دیگر عزیزان مهندس شمسایی، مهندس افشاری، مهندس صالحی مدیر عامل سد عباسپور و همچنین مهندس رحمانی مهندس کریمی نژاد، مهندس دهنو، پرسنل خدوم سد شهید عباسپور، پرسنل جان برکف وسخت کوش راه و شهرسازی و راهداری که در به ثمر نشستن این پروژه زحمت کشیدند و همیشه مظلوم و بی ادعا خدمت می کنند تشکر ویژه ای داشته باشم.
در پایان نیز از تلاش های خالصانه مهندس بونکدار مدیر شرکت دره ساز که در کم ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل مردم مناطق مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و ایذه کمال همکاری را داشته اند و تشکر و سپاسگزاری را می نماییم.

 

 

منبع:باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد