امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

پیش از ظهر امروز شمال و جنوب؛ شرق و غرب این استان به مانند جای‌جای کشور اسلامی ایران غرق در شور و حضور بود و مردم این دیار با لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بار دیگر برای دادخواهی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین به صحنه آمدند.

امروز در صحنه تاریخ‌سازی مردم سرزمین گرما و شرجی از همه اقوام، در تمام سنین؛ زن و مرد حضور داشتند و حتی گرما باران امروز آسمان خوزستان هم لحظه‌ای از شور حضور نکاست و غرور بی وصف حضور در شور رمضانی مردم در هم آمیخت.

مردم روزه‌دار و شهیدپرور خوزستان با وجود سپری کردن روزهای بسیار داغ تابستانی باز هم پای عقب ننشانده و برای کوبیدن مشت‌های محکم و گره کرده خود بر ضد استکبار جهانی به خیابان‌هایی آمدند که از درون آسفالت آن آتش فوران می‌زد.

شور حضور و حماسه دیگر مردمان سرزمین نخل و بلوط را نمی‌توان در قالب یک گزارش و بیان با زبان وصف کرد و کار بزرگ مردم شهرهای مختلف این استان بار دیگر در صفحه خوش رنگ تاریخ افتخارات این مردم به ثبت رسید.

امروز طنین نوای الله‌اکبر عاشق دلان روزه‌دار خوزستانی در روزهایی که شرجی امان نمی‌دهد نشان داد که خوزستان در همه شرایط برای پاسداری از ارزش‌های انسانی و پیروی از آرمان‌های مقدس سرزمین خود به دادخواهی و مقابله با استکبار جهانی و بزرگ شیطان آن یعنی آمریکا برخواهد خواست.

هرچه که از تشبیه و مثال زدن این روز سخن به میان آوریم کم است و زبان‌ها در مقابل سیل عظیم جمعیت حاضر کوتاه از بیان خواهد ماند.

امروز از شمال خوزستان، ایذه، اندیمشک، مسجدسلیمان، شوشتر،لالی، باغملک، دزفول و شوش؛ از جنوب خوزستان، خرمشهر، آبادان، بهبهان، امیدیه، ماهشهر، شادگان و به مانند اهواز سراسر شور حضور بود و لبیک به فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران؛ هر چه امروز به چشم می‌آمد حضوری بود تا از ارزش‌های والای انسانی دفاع شود.

۰۰۷ ۰۰۶ ۰۰۵ ۰۰۴ ۰۰۳ ۰۰۱ ۰۰۲

تفکر جوان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد