امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۰۰۲۰۰۰۹۵۲_Test_PhotoH

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنجشنبه پنجم مردادماه آغاز خواهد شد.

بر همین اساس، سه تیم خوزستانی حاضر در این آوردگاه در هفته نخست سه تقابل سخت را به سه تیم برتر لیگ برتر فوتبال در فصل گذشته برگزار خواهند کرد.

در تهران و در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ فولاد خوزستان با پورموسوی یارانش در دیدار افتتاحیه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

در اهواز نیز با ۳۰ دقیقه تاخیر، عبدالله ویسی باز هم گل‌محمدی را در مقابل خود می‌بیند تا بار دیگر خاطره قهرمانی این تیم در اهواز برای آبی‌پوشان تداعی شود.

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز می‌تواند  جدال دو تیم متحول شده لیگ برتر لقب گیرد و بدون شک نتیجه آن برای دوست‌داران دو تیم مبهم خواهد بود.

اما در آبادان و در روز دوم هفته نخست، عصر جمعه از ساعت ۱۹ و ۳۰ ورزشگاه تختی آبادان میزبان یک رویداد بزرگ خواهد بود که بر اساس آن، هواداران دو آتشه صنعت نفت نسخت برای تماشای سیمای جدید تیم خود و سپس برای دیدار تیم محبوبشان با یک تیم نامدار کشور ورزشگاه را مملو از حضور خود خواهند کرد.

بدون شک گرمای هوا در این روز و در ورزشگاه تختی آبادان چند برابر بیشتر خواهد شد و تب داغ مردادماه با حرارتی که آبادانی‌ها به ورزشگاه خواهند داد بسیار  فراتر از دمایی خواهد بود که از سوی هواشناسی اعلام می‌شود.

دوست‌داران فوتبال در خوزستان برای آغاز فصل جدید و رونمایی از چهره تیم‌های محبوب خود لحظه‌شماری می‌کنند و مطمئنا فوتبال خوزستان در فصل جاری یک از  فصول پر فراز و نشیب خود را پشت سر خواهد گذاشت.

منبع:خبرگزاری فارس – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد