امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۲۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۴۴۷۷
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: داوودرضا کاظمی مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج با نام «پیام اطلسی‌ها» به میزبانی این استان خبر داد و گفت: هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج در پنج فصل به میزبانی استان‌های قم، خوزستان، یزد، لرستان و فارس برگزار می‌شود.
وی با بیان این که بخش بین‌الملل این جشنواره با نام «پیام اطلسی‌ها» به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد افزود: این جشنواره با حضور حداکثری هنرمندان و اعضای کانون‌های بسیج هنرمندان شهریورماه همزمان با شروع هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد. برگزاری این جشنواره با شاعرانی از کشورهای سوریه، یمن، عراق و بحرین و ۳۰ شاعر از سراسر کشور همراه خواهد بود.
به گفته کاظمی، این جشنواره در بخش‌هایی چون شعر کلاسیک، محاوره و ترانه و شعر نوجوان (متولدین فروردین ۱۳۷۸ تا فروردین ۱۳۸۳) با موضوع مقاومت و پایداری پذیرای آثار علاقه‌مندان است.
مسؤول انجمن شعر بسیج هنرمندان خوزستان با بیان این‌که مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره پایان مرداد ماه ۹۶ اعلام شده است گفت: هر شاعر می‌تواند در هر فصل شرکت و در بخش‌های مختص آن فصل تعداد سه اثر ارسال کند و پذیرش آثار صرفا از طریق ثبت نام در سایت واژه (انجمن شعر بسیج هنرمندان کشور) به نشانی www.vaazheh.ir امکان‌پذیر است.
پنچ فصل هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج شامل فصل اول با عنوان «زلال رضوی» به میزبانی استان قم، فصل دوم با عنوان «پیام اطلسی‌ها» در استان خوزستان، فصل سوم با عنوان «قد قامت زخم» در استان یزد، فصل چهارم با عنوان «راس ساعت حضور» در استان لرستان و فصل پنجم با عنوان «گلبرگ‌های انقلاب» در استان فارس برگزار می‌شود.
فراخوان فصل‌های دیگر جشنواره به همراه اطلاعات بیشتر درباره فراخوان هفتمین جشنواره شعر بسیج در سایت واژه (انجمن شعر بسیج هنرمندان کشور) به نشانیwww.vaazheh.ir در دسترس هنرمندان شاعر و علاقه‌مندان قرار گرفته است.
منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد