امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۴۳۰۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: کوروش بهادری در گفت‌وگوبا خبرنگاران اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی روند افزایش دما در استان خوزستان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری را نشان می‌دهند و ممکن است شاهد دمای ۵۱ تا ۵۲ درجه‌ای در شهرهای آبادان، اهواز،‌ بستان، دزفول، امیدیه و آغاجاری باشیم.

وی با بیان این‌که دمای امروز یک درجه کاهش می‌یابد، افزود: همچنین مدل‌های هواشناسی وزش باد مداوم را نشان می‌دهند که ممکن است موجب فعال شدن کانون‌های داخلی گرد و غبار در استان شود و برای ساعاتی دید افقی در شهرهای آبادان، اهواز و ماهشهر به چهار تا پنج کیلومتر برسد.

بهادری با اشاره به پدیده شرجی در استان خوزستان تصریح کرد:‌ صبح امروز میزان رطوبت نسبی در آبادان به ۷۵ درصد، اهواز ۵۰ درصد، ماهشهر و شادگان ۷۰ درصد، بستان ۶۰ درصد و هندیجان به ۵۰ درصد رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد:‌ همچنین روز گذشته هشت شهر استان شامل دزفول، شادگان، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، امیدیه، بهبهان، آغاجاری و امیدیه دمای ۵۰ درجه را گذراندند.

وی اظهار کرد: ‌در شبانه‌روز گذشته آبادان،‌ اهواز و بستان با ۵۱ درجه سانتی‌گراد و ایذه با ۲۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۳۳ تا ۵۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد