امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۴۱۴۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: دکتر روزبه کردونی در شورای فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته اتفاقات مهمی در استان خوزستان رخ داده که فرصت مناسبی برای استفاده از آن در مسیر حرکت به سوی توسعه پایدار است.

وی ادامه داد: در جلسات کارگروه‌ها نباید مباحث به چارچوب‌های مشخص معطوف شود؛ موارد مشخصی که در استان اتفاق می‌افتد را تحت مطالعات موردی قرار خواهیم داد و باید تحلیل دقیقی نسبت به آن‌ها داشته باشیم. در استان خوزستان باید تمرین کنیم و گفت‌وگوهای اجتماعی را اصالت دهیم تا اختلاف‌نظرها به خصومت کشیده نشود؛ در عین اینکه اختلاف‌نظر وجود دارد امور باید در چارچوب مشخص مسیر خود را بپیماید.

کردونی با اشاره به اینکه موضوع کودکان بازمانده از تحصیل در استان خوزستان به عنوان پنج استان پایلوت در کشور مورد توجه وزارت کشور است و به آن اعتبار داده می‌شود، گفت: به زودی مرکز مطالعات سیاستگذاری استانداری خوزستان با هدف استفاده از دیدگاه‌های اقشار مختلف در چارچوبی ساختارمند راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی گفت: واقعیت آن است که وضعیت استان خوزستان در بسیاری از شاخص‌ها از نقاط دیگر کشور بدتر نیست؛ استان خوزستان در طلاق جزو ۱۰ استان انتهایی است.

وی گفت: امید و روحیه و نشاط در جامعه بخشی از مسیر پیشرفت است و از استاندار خوزستان می‌خواهم در این باره دستوری را بدهد. اتفاقات خوبی که در حال رخ دادن است باید منعکس شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد