امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۵۸۸۳۰۷-۷۱۷۲۲۸۷۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: مسعود مصدقی چهارشنبه در آئین کلنگ زنی محور بهبهان – گچساران در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد :ساختمان پلیس راه به مساحت ۵۷۰متر مربع در ۲طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساخته خواهد شد.
مصدقی محور گچساران – بهبهان را از محورهای اصلی استان عنوان کرد و افزود : در سال ۱۳۹۵ کل تردد در این محور حدود یک میلیون و ۶۰۰هزار دستگاه وسایط نقلیه توسط دستگاه های تردد شمار به ثبت رسیده است که میانگین بیشترین تردد ماهیانه در این محوریک صدو ۵۶هزارو ۳۵۲ دستگاه وسیله نقلیه بوده که در شهریورماه با توجه سفرهای تابستانی بیشترین تردد را دستگاههای تردد شمار به ثبت رسانده اند.
وی ادامه داد : بیشترین تردد در سه ماهه نخست سال جاری در فروردین ماه یکصدو ۷۵ هزارو۹۳ خودرو و بیشترین تردددر این مدت هشت هزارو ۳۵۸ وسیله نقیله در۱۰ فروردین ماه به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : هم اکنون دو دستگاه دوربین نظارت درحال پایش تصویری این محور است و تعداد ۲ سامانه دوربین نظارت تصویری در این محور در حال بهره برداری می باشد.
مصدقی از کلنگ زنی و احداث محور ایذه – دهدز در روز جمعه ۱۶ تیر ماه خبر داد و افزود :ساختمان این قرارگاه به مساحت ۵۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درمدت ۶ ماه ساخته خواهد شد.
آیین کلنگ زنی پاسگاه پلیس راه محور بهبهان گچساران بعد ازظهرچهارشنبه با حضور فرماندار شهرستان بهبهان ،ریس پلیس راه استان خوزستان ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان و مسولین شهری برگزار شد.
در خوزستان ۱۸ هزار کیلومتر جاده و ۵۶ محورراه‌های اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر راه بزرگراهی و آزادراهی وجود دارد و بیشتر جاده ها دوطرفه است.

 

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد